Monday, June 17, 2019

Apák napjára...

Penteken, Apak napja elott ket nappal voltam a szemtanuja a kovetkezonek:
Beall elem egy kocsi az egyik bolt elott, ahol vasarolok, en mar indultam haza de ami tortent marasztalt.A kocsibol kiugrott egy ferfi, majd egy 12 ev koruli kislany, ebbol gondoltam az apukaja, aztan allnak es neznek be a kocsiba, varjak , hogy meg valaki kiszalljon.Hosszu percek mulva kiszall egy 15 ev koruli, batortalan kislany, sirt.Eppen letorolte az arcat.Az apja kozel lep, megfogja a ket karjat es magyaraz, latszik, hogy valamire kesziti.Ekkor figyelek a kezeben levo  urlapra, munkara jelentkezik, jovok ra de fel.Az apa onti bele a lelket, leolvasom a szajarol a mondatokat mire mit feleljen majd.A testvere a kisebbik szinten mosolyog, biztatja.Megigazitja a rovidnadragjat, utolso konnytorles, elindul.A szeme nedves marad.En ereztem igy magam nehany napja, nem sirtam mar , de a szemem egesz nap nedves maradt.Ugy dontottem megvarom amig kijon.Mindig van nalam kezinaplo, ceruzaval irok bele, ezt tettem most is.Nem kellett sokaig varni..mosolyogva es ugy lattam nagyon felszabadulva jott ki, mintha azt gondolna , o hat ettol feltem ennyire?...Az apa puszit nyom a homlokara, a testvere megsimogatja a hajat.Beulnek , elhajtanak.En is hazajovok, es kozben elmormolom, koszonom, hogy ezt eppen most lathattam.
Tegnap mi is unnepeltunk, itt az Apak napja nagy unnep.Mi egymast is koszontjuk ilyen napokon.En tettem apava, mondja a ferjem:) igy tortent, hogy kaptam egy lada mangot...mert en ilyennek talan jobban tudok orulni, mint egy ekszernek..es ezt a ruhaanyagot..meg soha nem vett, de azt mondta ez az anyag en vagyok.Gyonyoru.Valami szoknya lesz belole:) mi mas is lehetne es hozza egyszinu felso.Vagy egy ujj nelkuli hosszu ruha a kertbe, esetleg a nyaraloba.
Ilyen az en ferjem, meg az o unnepe is erosen megosztott azokkal, akiket szeret.



Nyilik a szerelmes dal..
Csilikem banatosan, amikor engem var haza..