Wednesday, June 19, 2019

egy nõ bolondozásai...

  Kicsit az is besegitett, hogy veget ert egy sorozatom.Egy esos periodusban talaltam ra a A korhaz a palmak alatt kis limonade sorozatra.Maga a korhaz es a helyszin is megfogott, a karib tersegben nemet orvosok gyogyitanak, es persze kozben betekintest adott a hely eletebe is.Valamit elneztem, ugy lattam kb 20 resz lesz, de a 12-ik lett az utolso.Borzaszto befejezes volt, egy uj doktorno erkezik, aki komolyan ugy viselkedik, mint a terminator.O egeti le a korhazat is.Hatalmas csalodas lett igy...na mindegy majd kiheverem, esetleg ujranezem a House sorozatot:D Ilyenkor aztan kreativkodom..pl vettem egy akasztot a locsoloimnak, gondoltam dekorativ is egyben..mielott a locsolok elfoglaltak helyuket valami regen valahol videken latott csupros kep jutott eszembe..igy voltak folakasztva, kiprobaltam, de aztan a locsolok mentek oda.
Egy kerti angyalom derekban kettetort,,igy a folso resze cserepbe kerult, nem latszik, hogy csak derekig van..az also reszebe viragot ultettem, mi mast.
Egy csokor csivava ul az olemben, neznek ram, eppen ugy, olyan kerdessel, hogy na melyikunket szereted a legjobban..es mind egyenkent meg van gyozodve, hogy ot..es ez eppen igy van jol:)