Wednesday, April 17, 2019

Tegnap...

... egy cserep hortenziaval jottem haza es egy csokor liliommal.Mar a madarak is bodultak az illattol, hozzajuk is tettem egy csereppel:)bizva abban, hogy emlekezteti oket a nem tudom mire, hiszen soha nem eltek a vadonban.
A liliom egyebkent olyan, mint azok a  konnektorba dughatos legfrissitok,idonkent belovelli a parfumot.Eros nagyon de ebben a nehany napban akkor is szeretem, ha hasonlo karakteru parfumot nem magamon de mason sem birnek elviselni.
Viszonylag koran, fel 6 kor ebredtem ma, probaltam fejben osszeallitani a menut, amihez ma megyek vasarolni.Minusz 3 fok van de nem tart majd vissza, hogy felvegyem a viragos szoknyam, legfeljebb csizmat huzok.
Tegnap mar lattam nehany rugyet a szomszed fajan, a madarak is erkeznek szep sorban a kopasz fak ellenere.A bolond aprilis folytatodik, ma ugyan minusz van meg de holnap +24 fok lesz, hogy aztan ismet lezuhanjon valami egyjegyure.Ez mar hetek ota igy megy, szinte naponta uj evszak van.
Most minden jo, bekes, nyugalom..meditaltam, jogaztam 20 percet.Nem is kell tobb.A tegnapi orult nap utan ugy ereztem magam, mintha itt is keresztul ment volna a tornado, ami engem is benyelt nehany pillanatra majd kikopott.
Mint Dorothy Kansasaban a Csodalatos Ozban..az egyik kedvencunk volt..na de mar nem enekeljuk a sarga utat, nem koppantjuk a ciposarkat, kinottunk belole.Szeretem a valtozasokat, de szeretem azt is ha idonkent csak egyetlen dologra fokuszalok, idot toltok vele ugy rendesen, ahogyan kell.
Szoval megyek listat irni es vasarolni.