Thursday, April 25, 2019

cserepes tavasz...


A hazbol amikor kilepek rogton behunyom a szemem, madarak csivitelnek, elfogadhato a homerseklet, mintha tavasz lenne.Miutan kinyitom a  szemem kisse osszetorik a kep,hiszen  a novenyek meg mindig csupaszak,meg mindig szurke, kopott a taj.
A kerteszetek kinyitottak vegre, egy ropke setat engedelyeztem magamnak ma a legkozelebbiben.Ennyit sem akartam a szombat elott.Holnaputan megyek a Kiralyi Botanikus kertbe a szomszed varosba.Novenytunder nevvel lesz eloadas, vasarlas, szoval vasar.Erre vartam egesz honapban, nagyon kivancsi vagyok milyen lesz.Eleg sok arust folsorol, engem igazan a pillango vonzo novenyek erdekelnek.Ahogy irtam is mar, az iden csak egeszen nagyokat akarok, nem sokat.Az aranyeso amilyen kicsi olyan szep, osszel visszavagtam.Ezen kivul van nehany bokor, a ribizlik mindketto rugyezik pl es meg 5-6 egyeb.Mara megtanultam ertekelni, szeretni az egeszen  keveset.
Meg nem tudom mit vegyek fel..nem lesz nagy meleg, max 7 fok..azt hiszem farmer, hosszu vastag kardigan lesz belole, pedig a viragos szoknya alkalomhoz illo lett volna .
Kesobb ugyanitt lesz orgona es tulipan fesztival..ez meg nem eldontott, hogy itt veszek reszt.Jovoheten ha sikerul megyunk a francia tartomanyba, de inkabb nem elem bele magam, mert tudjuk mivel jar, ha nem jon ossze :)


*foto: itt lesznek a madarak, kutyak, viragok kozott