Thursday, April 4, 2019

a tegnap délután...


Mar reg ebresztett a hajnal, jol alszom, sot jo sokat alszom.Ma valamiert megis, aztan keszitettem egy teat es kijottem leirni a tegnap delutant.
B. egy hete kerdezte meg mi lesz a kezzel teleirt naploimmal..nem tudom, aztan elmosolyodtam, talan majd megtalalja valaki es filmet keszit, poenkodtam el.Belegondolva persze azonnal Angela's ashes jutott eszembe.a konyv is a film is siker lett,pedig nem klasszikus hostortenet.A konyvet nem olvastam de a filmet mar tobbszor lattam.
Velunk sem tortenik kulonos, a hetkoznapok egyszerusegeben mulnak napjaink, majdnem egyforman , irhatnam.Persze vannak toresek benne, mint a mult heti kanadai tavaszt is megszakito vasarnapi havazas.Ugy csodalkoztam a reggeli feher tajra, udvarra mintha meg soha nem havazott volna marcius utolso napjan.Majd hetfon reggel a minusz 12 fok, de kedden mar ismet plusz tartomanyba kuszott a higany, evidens volt ,hogy szerdan delutan lemegyek a "kertbe".Jottem mentem, nezegettem, buvoltem azt a  nehany novenyt, melyet igy probalok eletre kelteni.Ebredjen mar fel, adjon jelet el e meg, csak alszik.Nincs szemet semmi, az a keves ami volt, mar lomtalanitottunk,csupan a sarokban ahova befagytak az apro falevelek, azt kell kitakaritani meg.Kesztyut huztam, ugy tunt sikerulni fog.Azt vettem eszre a kesztyu ellenere az ujjamba utott a hideg, duhosen foljottem..ennek persze a negylabuak nagyon orultek.Igy a kozelemben ok is jobbkedvuek lettek.A tornacon letakartam Panda asztalat, egy ket cserepet kinott benti novenyt ultettem at.Jottem mentem itt is, ok kisertek harman, locsoltunk is, enekelgettem is..azt nagyon szeretik.Csinaltam kesobb egy jo furdot, soval, gyertyaval, zenevel.Hajat is mostam, kormom apoltam,aztan kovetkeztek ok.
Tegnap egy uj ruhaval jottem haza, a Kisasszonynak szantam.Amikor kutyanak veszek ruhat, mindig meggyozom magam , nem en kinozom oket, teszem nevetsegesse, en csak hazahozom a kesz termeket..tehat valaminek az eredmenyet, amit nem en inditottam el.Aztan feloltoztettem a ket lanyt..Csilikem csak akkor oltozik, ha jon velem.Bambi durcas lett, mintha neki is a masik ruha tetszene, vagyis mar latom elore, hogy ugyanolyannal jovok ma haza.A Kisasszony teljesen atszellemult, felnott a ruhahoz, tudta viselni.Bambi meg durcasan lefekudt, nem volt hajlando a fejet sem felemelni ugy fotoztam.
Ebben a honapban sokkal tobb esemeny lesz.Jovoheten B. szulinapja, aztan Husvet, majd megyek egy kerteszetbe ugynevezett Noveny Tunder musorra.Eloadasok lesznek, lehet novenyeket vasarolni is.Harmadik eve rendezik, most megyek eloszor.
A varrono meg nem keszult el ujabb darabbal, megint hivom majd.Kozben dolgozom a listamon is, nehezen akar 20 pontos terv osszejonni..mert sem bungeejumpingozni,sem ejtoernyos kiugrast nem fogok, es a legutobbi javaslat, menjek loni..az is kimarad.
Kozben majdnem fel 7 lett, meg sotet van, de a forgalom erosodott kinn..nezzuk mit tartogat  ez a mai nap szamunkra...