Friday, March 29, 2019

tavaszi megújulás...


Mikozben ismet betelt egy kezzel  irott naplom, itt elmaradtam az irassal erosen.Mikozben bekandikalt hozzank is a tavasz eloszele,de meg varat magara rendesen.Es mikozben varat magara de kozben meg cirogat, bennem egyetlen mondat ismetli magat, talan azert,ha kimondom kozben valora valik.
Tavaszi megujulas..tavaszi megujulas, tavaszi megujulas.
Mert ahogy olvastam valahol holmi idezetben, Nincs olyan hosszu tel, mely veget ne erne egyszer hogy  megerkezzen a tavasz...nem pontos, nem is teszek idezojelet.Hiszen mikozben visszagondolok ra, fejben forditom, szabadon...
Sokfelen ujulunk meg mi is , akarcsak a Fold, a harmatos , kisse halvany szineivel, nalam egyelore a ladamban, mert ugye  kint meg varat magara.
Van aki belso megujulason esik at, lelki, szellemi..majd testi is, egy egy tisztito dietaval..van aki uj frizurat vagat, van aki uj ruhakat vasarol...es nem sorolom tovabb, mert en a tavaly osszel, szeptemberben tett fogadalmam mar reg megszegtem..vasaroltam.Most csak a legutolso szerzemenyeim: egy szep tavaszt idezo szoknya, hozza felso, egy uj naplo..es nehany darab a gyujtemenyeimhez.Diszparna, locsolo es angyal.Igen, en ezt a harmat gyujtom evek ota mar.Na nem ugy,hogy mindent felkutatok, csupan egy egy helyen ha megfordulok, uj orszag, varos,  stb..ott azonnal korulnezek latok e valami szepet.Lattam:)

Ha egyszer uj blogot kezdenek, a szoknyablog lesz a neve...




 perecet is sutottem