Monday, March 11, 2019

szoknyanapra...



Vegre elerkezett a szombat.a szokasosnal is korabban ebredtem fel.Megcsinaltam mindent,madarak,kutyak,macska es en.Jogaztam,sokat segit a fokuszban maradasban.Ugy kepzeltem del korul hivom a varronot,elotte part,gyaloglas,bevasarolok aztan hivom.Menjek mondta,eggyel kesz van.Nem muszaj probalni ha nincs kedvem,ha valami nem jo nyugodtan vigyem vissza,egyebkent meg 2 het mulva hivjam .
Jo lett es szep is az esese,de nem olyan mint a masik.Ez egy vekonyabb , gyengebb anyag..persze tetszik es orulok de ugyanakkor kisse csalodtam is,ahogy szoktam.Nem a varronoben,o mindent ugyanugy csinalt,inkabb magamban,a magasra tett kis elvarasaim..direkt csalodasra itelem magam szinte mindig,hiszen semmi nem lehet ugyanolyan.Aztan irni akartam rola meg aznap,varatlan vendegunk jott.Masnap megint valami mentseget kerestem...ezen mosolyogtam,mert eszembe jutott mindig ezt tettem ha valamit nem akartam.Vagy gyorsan igent mondtam ,vagy valami mas indokot,hogy miert igen es miert eppen nem.Nagyon sokaig keptelen voltam nemet mondani de igazan az eroszakoskodo hozzaallassal volt a bajom mindig.Ha valaki mond valamit vagy ker es nemet mondok de o nem hallja meg, tovabb eroltet,akkor belevisz egy rendben vanba de mar akkor tudom nem leszek ott vagy nem csinalom meg, csak igy megyek ki az eroltetett parbeszedbol.Ha igy vizsgalom ez nem is az en gyengesegem,a masik suketsege.
Aztan szombaton kb 5 folsovel felprobaltam,majd vasarnap egy zold hosszu ujju poloval vettem fel meg csizma,meg kiegeszitok..szoknyanap volt..talan kicsit tavaszigero is..a to ottjartamkor nagyon vekony de osszefuggo jeg alatt mozgolodott..hallottam ahogy a hullamok megtorik a jeget,repedeztek sok helyen es egeszen kozel allva erdekes hangot adtak...tavaszhangnak neveztem el. A merseklodott homerseklettel,az olvadassal.majd a bojti szellel ahogy en nevezem,az igeretet megkaptam,eljon iden is,hozzank is a tavasz.