Monday, April 15, 2019

áprilisi firka..

Nem tudok tullepni a tegnapi filmben elhangzott mondaton..ez nem egy haz a sok kozul, ez egy lelkiallapot..
Az is lehet mindenhez igy viszonyulunk, fuggve az aktualis lelkiallapottol, nem feltetlenul a szemely a hely, a targy mozgat, mindinkabb a fele iranyulo erzelmiszal.


Pentek ejjel meg egett a lampam, kiszurodott a feny, amikor B. hazajott, bejott, leult az agyam szelere..megkoszonte a napot, amit kapott.Mosolyogva aludtam el.Masnap reggel az volt az elso gondolatom, az a bizonyos nap, a megerkezes az oceanjaroval.Londonban orakig vartunk, oda Dusseldorfbol erkeztunk egy kisgeppel.Aztan hirtelen nem akartam mar visszagondolni, utalom ,hogy minden rezzenesere emlekszem a napnak.A ferjem kesobb megkerdeztem, tudod milyen nap van es emlekszel ra?..minden masodpercere valaszolta.Jo, akkor csinaljunk ugy, mintha megsem, ne beszeljunk rola.Gyermekkoromban volt  szokas ujra es ujra meselni erdekes csaladi torteneteket.


Tervezem a Husvetot, a tojasfestest, a bevasarlast, a fozest, sutest.A hagyomanyaimhoz hu maradok, eletben tartom amig csak elek.Ez szep volt, veregetem vallon magam kepzeletben:)Kis panikba estem , mert sehol nem arultak husveti liliomot,de megoldodott, tegnap mar megjelentek.Meg rozsaszinu is van es annak a legerosebb az illata.Ezzel is ugy szoktam csinalni, mint a Mikulasviraggal, kisse tulcsinalom, az egesz haz eros liliom illattal van tele, mindenhova teszek.


Kozben eszembe jut a varronot elfelejtettem felhivni, bar o sem jelentkezett..ma racsorgok, talan jol jonne egy uj szoknya:D  aaa csak hulyeskedtem, a hetvegen meg havazott is, aztan ugy zarult a vasarnap este, hogy dorgott villamlott, szakadt az eso.Hivatalosan is bolondda nyilvanitom  az aprilist.