Thursday, April 25, 2019

a hét éves macska...

 Csak arra emlekszem,hogy az atkoltozes utan szuletett e honap vegen.Nem is csodalom,hogy nem tudom a pontos datumot.Egyebkent is, mas sem hianyzott a koltozesnel a kutyakon kivul csak egy vemhes macska.7 cica lett, eppen 7 eves Panda, o maradt meg az alombol.Megtalaltam a fotot roluk, de csak joval kesobb jegyeztem le a tortenetet.
Szereny , szuk korben koszontottem fel ma..hoztam neki egy halat, felet megsutottem de nem szerette, inkabb nyersen akarta,a masik felet befalta ugy.Erezhette vad, vadaszo osztonet igy.Kapott ket mu egeret, csilingelnek is, de szerintem a kutyalanyok el fogjak lopni, amint lehet.
Tegnap osszefutottam a szomszed gyerekekkel..a keritest festettek.Az elso idoben leveleztunk.Ok irtak eloszor, a keritesre tettek, Pandat dicsoitettek, meg ajandekot is adtak a levellel, neki.Kesobb idonkent irtunk egymasnak, en is a keritesnel helyeztem el.Neha egy-egy muffin kisereteben, es micsoda muffin lehetett, meg tegnap is emlegettek, pedig van mar vagy 4-5 eve.Meg tegnap is megkoszontek, pedig akkor is nehanyszor.Aztan az ikrek kinottek az irasbol, megtudtam, hogy a lany most kapta elso munkajat a tanulas mellett.Elszaladtak az evek velunk.Cserfes, csacsogos gyerekek voltak, 10 ev koruliek amikor megismertem oket.Ha kint jatszottak es hallottak ahogy beallok, azonnal szaladtak, beszeltek, kerdeztek, be nem allt a szajuk.Vietnamiak.Jobb szomszedot kivanni sem lehetne mint ok.Ebben az a szep, hogy ok is igy gondoljak.
Panda az egyetlen, aki meg soha nem lakott mashol, ot mindenki ismeri itt, tudjak a nevet.Panda szeret itt,  mivel soha nem ismert mast, talan ezert.Vagy csak szimplan , mert neki ez az otthona, valami olyan, amirol en csak  almodozom, magarol az erzesrol.Talan egyszer en is megelem.
Addig is : Happy B.day Panda!meg nehany hetest:)


az anya es a 7 cica, Panda valahol kozepen, nem a legjobb kep, sotet
 Panda az udvarban 2 honaposan:)