Saturday, April 6, 2019

ahol a virágok nőnek...

 Amikor elolvastam  a kiallitas uj mottojat, tudtam azonnal, hogy nem hagyom ki.Mar csak a viragok miatt sem.:)
Valahogy illett ehhez a mai naphoz, amikoris vegre +13 fok lett, sokan poloban rovidnadragban flangaltak, amit en azert enyhe tulzasnak veltem, de mindenki maga tudja.

Felvettem a szep viragos szoknyam, abban setaltam korbe a tarlatot.
Ugy ereztem mintha a vaszonrol is meleg, bekes tavasz csurogna a terbe ami korbevesz.Csodalatos  szinek, formak, melegseg, kis romantika, kis nosztalgia..ezek mind mind atjartak, velem maradtak.Kedvem volt setalni  az utcaban, nezegetni az uzletek kirakatait.
A program veget egy viraggal festett sal megvetelevel zartam:)


* a festmenyek a varosunkbol reszleteket lattatnak.Arra gondoltam viragzaskor en meg majd lefotozom ugyanazokat, majd meglatom.