Tuesday, March 27, 2018

böjt/..2b


A tervezettnel korabban, reggel kilenc korul vettem egy cappuccinot, ami kb 2 dl poharban van, a felet tudtam meginni, igazan nem is esett jol.A masik felet kiontottem.Egesz nap nem fajt a fejem, most sem.
Nagyjabol most van 49 oraja annak, hogy utoljara ettem.Vizet folymatosan ittam ma is.
vernyomas: 126/78
pulzus:80
ehseg; gyengen
energia : nagyon eros

Ma estefele kezdodott a karikak megjelenese neha, es olyan erzes,mint amikor leesik a vercukrunk, szoval most az elobb megettem 3 szem datolyat.
Ma este mostam, a mosodam lent van berendezve a pinceben, osszesen 90 lepcso oda vissza..olyan energiam van, hogy kb 8x voltam lent es meg mindig nem faradtam ki.A bojttel vagy koplalassal az erzekszerveink is erosodnek, mint pl  hallas, latas, szaglas.Vagy amikor eloszor eszem majd  ujra, az izleles.
Meg mindig nem tudom kibirom e a holnapot, ha igen, vacsorara valami finommal ajandekozom magam.
Kozben esik az eso, plusz van..es jokedvem is van, mert tegnap ota megint  back to normal vagyunk:) joejt nekunk:)



*ez a kep csak ugy megtetszett