Monday, March 26, 2018

böjt../1

Tul vagyok az elso napon..haaat ez most eleg nehez a hideg miatt szerintem.Emlekszem  az elso napot eszre sem vettem tavaly nyaron.

Reggel 4-kor ebredtem fel eloszor, majd most 7 kor .
Ittam egy pohar vizet, nem vagyok ehes.
Del van..az energiam jo, ehes nem vgyok..kicsit faj a fejem
Nehany korty vizzel probalom enyhiteni
Delutan ketto mult, a fejfajas erosodott..ujabb vizet ittam.
Delutan negy van..a fejfajasom megszunt magatol, a levegotol vagy  viztol.
Nem vagyok ehes.
Este 7 van, a fejfajas hirtelen elviselhetetlenne valt.
Mivel egyszerre vontam meg a cappuccinot, az etkezest, ez valtotta ki, hiaba iszom a vizet.Azt javasoljak utana olvasva, ha teljesen bojtolunk, nem csak reszlegesen, jobb a napot egy keves kaveval kezdeni vagy a megszokott itallal(tea vagy cappuccino), akkor nem lesz fejfajas.Vegul fel 8-kor megkonyorultem magamon, ittam egy cappuccinot..a fejfajas megszunt.
Most 9 lesz ..a mai bevitel kb 2 liter viz es a cappuccino.Holnap delelott iszom egyet, vagy del korul, kivancsi vagyok lesz e fejfajas