Wednesday, March 28, 2018

böjt/ 3...


A harmadik/mai nap lett a legkonnyebb vegulis.Ma egyaltalan nem voltam ehes, nem voltak karikak, nem ereztem semmit.A tegnapi energikus delutan utan, ma kisse izomlazam volt, amit takaritassal gyogyitottam.El is mult.
Nem ittam reggel semmit csak vizet egesz nap.
Fejfajas: zero
vernyomas:126/78
pulzus: 78

Neha latok filmekben egy egy kepet, amit elkepzelek, hogy majd egyszer megvalositom.Ilyen volt a Julie &Juliaban, mikor ulnek az etteremben a noverevel, kihozzak a sajtot,( brie sajtot), szolovel, kenyerrel.Elkepzeltem, hogy hasonloan talalom, megeszem.El is keszitettem, abbol vacsoraztam ma nehany falatot, az izharmonai tokeletes.
Jo ido volt ma is, +7 fok.
Holnap etkezesek kozotti bojtot tartok, ami azt jelenti megint csak vacsorazni fogok.


Ma talalkoztam B.-al, megvettuk a sonkat.Olyan hagyomany lett, mint a  pulyka kivalasztasa.A hangulatomon is javitott, mert elotte a megszokott aruhazakban kerestem azokat az asszonyokat, noket, akikkel ilyenkor tele volt, egyszerre ha nem is egyutt vasaroltunk, beszelgettunk.Vajon hova lettek.Lassan egyedul maszkalok mindenutt, mint valami kihalo faj egyede(pl a hagyomanyorzo faje)..kiabrandito erzes.
A nyuszis lany szigetem viszont hatarozottan vidamra sikerult. Joejt nekunk:)