Tuesday, September 26, 2017

self healing...

A besotetitett szobamban felig ulve fekszem,,a mennyezeti lampas ventilator porog,kozben
jeges kamillateat iszom es szerelmes leveleket olvasok..konkretan Latinovits Zoltan Ruttkai Evahoz irt leveleit. Neha a tortenetukbe is beleolvasok..a muveszno elmeseli hogy utasitja vissza a vonaton, elkuldi,meg penzt is ad neki a visszautra.. Latinovits a sinek kozott teblabol, keresi a sajat vonatat,kozben hunyorog..es akkor itt,,ebben a pillanatban szeret bele a muveszno..ennel a hunyorgasnal...megallok,,jobb kezem a szivemhez emelem, annyira meghat es elkepzelem az egeszet..boldog vagyok annak a hunyorgasnak,mert nagyon szepet kaptunk toluk  es kozben kisse irigylem a muvesznot, mert en is kaptam eletemben szerelmes levelet de ezek muveszi alkotasok:)


Aztan elkalandozom a sajat visszautasitasaimhoz:) pl I.Laci...hatodikosok voltunk,a magassaga miatt kuldtem el:D  meg volt beszelve iskola utan vartak O es egy lany,aki osszemert bennunket..hattal alltunk egymasnak es a lany csalt az o javara..de en is odatettem a tenyerem a fejunk fole..belegondolok,,igazan nem volt szep tolem


Masik fiunak a neve nem tetszett..osszealitasom volt..jozsi..jeno miska szoba sem johet:D  a Laci lehetett volna ha valamivel magasabb,mint en.


Aztan az xy neninel nyaralo unoka,,o azzal szurta el.hogy hozott egy szep levelet , feltekerve,gyuru rahuzva  de a csaladom elott adta at...visszaadtam a levelet gyurustol, mert at kellett elnem ahogy mindenki ott all mogottem  es sutyognak vihognak...szegeny fiu szive darabokban volt..meg emlekszem a szoke hajara,a visszautasiott jarasara..


Aztan kozepiskola  , a fiu levelet kuldott  a tavolbol..kibontas elott elhataroztam ha tul rovid es tul egyszeru,,akkor nem valaszolok..most mit mondjak  nem volt egy egesz odal  es szoba sem allhat a muveszureval,,pedig ugye akkor meg nem tudtam errol a szerelemrol semmit..


Majd a masodik szomszedek fia...a szuleink megbeszeltek , huzzuk fel a gyurut:D kb mint az indiai szuleteskor lebeszelt hazassagok:)  Ot mar kimeltem,,inkabb nem mentem haza,csak ne keruljek hulye helyzetbe...majd kesobb mar innen mentem,,unoka is volt..akkor mondtam Anyunak..latod milyen jo,hogy nem mentem hozza xf-hez..most milyen szep nagyfulu unokad rohangalna az udvarban:) a noverem visitva nevetett,anyu is..,majd elismetli szazadszor is,hogy agikam nem tudom hogy tudsz ilyeneket mondani:)


Azt hiszem tudtam mit /kit nem akarok,,akit igen, na O magatol kellett ramtalaljon..ez is benne volt az idillben.


Tegnap megalltam a parkoloban,vasarolni mentem..egy ferfi allt a kocsim ajtajanal es erosen mentegetozni kezdett..ne ijedjek meg,ne rendezzek jelenetet,,o nem bant csak szeretne hazajutni,nincs penze..valamilyen szine volt de nem fekete..mindegy is, a szeme oszinte volt es alazatos..beleneztem es szegyelltem magam az alazattol,amiert esetleg en valtottam ki..adtam neki penzt,,amikor meglatta,hogy nem fillerekkel szurom  ki a szemet,,elmarta  a kezem es csokolgatta..ettol meg sokkal jobban szegyelltem magam..2017 ben hogy tortenhet ilyen..raadasul pont velem, mindig mindenem szetosztom, soha senkiet nem vettem el..valahogy aztan megnyugodtam,,hogy csak hala volt, az meg lehet barmilyen..es milyen jo a hala,mert valamit valoszinu megoldottam tegnap…

Mindig az adott pillanat felismerese kell..kesobb hiaba megyek vissza,,ha akkor ott nem az tortenik, aminek kell, amit varnak,,semmit nem er az egesz..egy furcsa belso ragas indul meg a lelkunkben..majdnem rothadast irtam..de ez azert nem az..csak egy onmarcangolas,,,ami azert jo ha jelen van,mert addig lehet velunk bizni,,a jo oldalan allunk,arra torekszunk.