Saturday, September 30, 2017

poncsó"hug"


Mint filmeken lattam mar sokszor eppen ugy no a papircsomo..egyik sem jo..levelet szerettem volna irni, kellett volna de nem akar osszeallni a szo, igy allandoan torlom azt a keveset, a papircsomohegy csak a kepzeletemmel jatszik.
Vegul megallapitom hogy ma nem lesz level, jobb ha valami hasznosat csinalok, kitakaritok, utana bevasarolni megyk hetvegere.
Elore hangsulyozom en egyedul szeretek vasarolni, legyen az elelmiszer, vagy festek, vagy kis butordarab, esetleg ruha:) milyen jol csinalom, megkimelem magam csomo csalodastol, mint pl a mai latottak.(ettol fuggetlenul neha a ferjemmel is vasarolunk:)
Ma besetalunk a kedvenc aruhazamba, Csili es en, mert bar o kisfiu, de imad velem  kettesben lenni, igy soha nem unja, nem turelmetlen es mindig figyel ram.Reggel 7 fok volt, ami nem baj, nem panaszkent irom, csak eldontottem, hogy veszek egy poncsot,nem zar le, mint a pulover vagy kardigan, csak belebujik az ember es takar, de pont optimalisan, nincs ujja, csak leng az emberen, meg divatos is.Csizmaval es szoknyaval nagyon jol mutat..na jo nadraggal is de tudjuk en szoknyabolond vagyok.
Szoval odasetalok ahol ezek vannak kiaggatva, egy hazaspar van ott..a ferj all es nyomkodja a telefonjat, a feleseg probalgat es forog elotte, folyamatosan beszel..na ehhez mit szolsz, es ehhez, es ez, esetleg ez??
A ferj fel sem nez, csak mondja, aham, ja az jo lesz, igen az is..tovabb nyomkodja a telefont..vegul a feleseg megkerdezi, most akkor melyik legyen, ez vagy ez..ja  az jo lesz mondja a ferj..ekkor a feleseg kiszur engem, mit szolok ahhoz amelyik eppen rajta van..mondom az jo, elegans es kenyelmes egyszerre..elovesz egy kapucnisat, mondom az nem lesz jo, nem neki valo..az elozo az a tokeletes..a kapucnist megvegye a lanyanak, mit gondolok..mondom igen, a kapucni miatt inkabb valo a lanyanak..a ferje ekkor mar mosolyogva nez, halas nekem..majd ujra elmelyul a telefonban...a no meg haromszor minimum megkerdezi, hogy biztosan ez legyen..mondom neki igen, ez a legjobb higggye el...megnyugszik, a kapucnist viszi a lanyanak..majd hirtelen megfordul felem...nagyon koszonom, oriasi szuksegem volt most erre, olyan volt mint  egy oleles..neha szuksegunk van ra...meghokkenek, mert milyen igaza van..mondom neki nagyon orulok, hogy segithettem, es jol valasztott! meg odatuzom az erositest.Nagyon halas es boldog..kozben en is valasztok egy poncsot, bar engem csak Csili erosit meg a valasztasomban de en  is boldog vagyok..ott meg nem tudom mivel, hogy fogom osszerakni, itthon viszont azonnal osszeall a kep.A csizma valoszinu az olajzold lesz, meg nem tudom.
En azt hiszem belehalnek ha velem igy vasarolna a ferjem, ha fol sem nezne es ugy helyeselne, en telefonbeszelgetesnel is kiszurom ha valaki kozben mast is csinal, masra is figyel..ki szoktam nyomni a telefont olyankor..visszahiv, megkerdezi..en meg csak azt mondom, hat nem akartalak zavarni abban amit egyebkent csinalsz..persze mar nincs ilyen, akikkel telefonon beszelek tudjak milyen vagyok.En enni sem szoktam beszed kozben, meg a ferjem vagy a  gyerekemmel valo beszednel sem..en nem nezek sorozatot, ha valakihez veletlenul vendegsegbe megyek, mert velem mar csinaltak ilyet..megjonnek, es a tv ele ul a holgy, mert kezdodik a sorozat..en megjegyzem, akkor nem lett volna szerencsesebb otthon maradni?!?..nem lat nem hall, nem veszi eszre az ironiam..


A poncso hatarozottan tetszik, meg akkor is ha nem egyszinu, mert altalaban az egyszinut szeretem, mondom sokszor, megis van sok mintas ruham:)ki erti ezt


Holnap Oktober, az ev legszebb honapja kezdodik...