Thursday, September 14, 2017

őrzőangyalom...


Soha nem tudjuk mit tartogat a kovetkezo perc, az ora, a napszak.
Ma elindultam jo hangulatban, jol vezetek, biztonsagosan,szabalyokat betartva. Egy ferfi egyiranyu uton haladva , a belso savban elottem jart, amikor hirtelen sarkon fordult es balra elottem, mint egy maniakus elhajtott.A jo reflexemen es 20 cm-en mulott, hogy nem jott belem frontalisan.Az en oldalamon a szelvedo le volt huzva felig, hallottam ahogy felsikitott egy no a zebranal.Mindannyian csak neztunk az amokfuto utan, nem allt meg.Javitani sem probalt a viselkedesen.
Nem ez volt az elso meleg helyzetem, de van orangyalom tudom, ma is velem volt.
Ezt a kepet sokaig B. szobajaban tartottam, az apja vette, hozta..ide atkoltozve aztan mashova kerult, de orzom eppen ugy , ahogy O mindannyiunkat.