Tuesday, September 26, 2017

áramszünet...


Pontosan 4 orakor vagta le az aramot a hoseg okozta tulterheltseg...mar felora telt el azota..eppen foztem, felig kesz, vegul a bogracson fejeztuk be.Meg jo, hogy van a bogracs, legalabb ehesek nem maradnak es nem kell nyugtatnom, hogy egy perc alatt vagy felora alatt nem romlik meg.
Sotetbe borult minden, az uttest folott feketen lognak a lampak, csak az uton maradt autok vagnak fenycsovat jeleul annak, hgy van elet.
Az ut masik oldalan a sarkon van egy McDonald's, nehany eppen akkor odaert ehes ember karja az uvegre tapadt , magasra emelten, SOS jeleket adva..sotet volt ott is  persze, nem jott valasz
Mar a harmadik oraba leptunk, amikor olyan erzes telepedett ram, hogy mar soha tobbe nem lesz aram.Nem voltam kiborulva vagy turelmetlen, inkabb annak a regen elkepzelt erzesnek a megerositese volt, mert pontosan igy kepzeltem el, ha egyszer vege szunne ennek a vilagnak, majd igy leoltja valaki a lampat es kesz..elfogynak a megmaradt energiak, addig meg uzemel miden es aztan nezunk majd korbe es kitalaljuk merre elore.De pontosan ilyen nyugodt leszek akkor is.Irtam.Milyen jo, hogy raszoktam a naploba kezzel irassal, mert a laptop meg jo, de hamarosan lemerul az is.


Eros harom ora elteltevel aztan visszajott az aram, de ujbol elveszitettuk hajnalig.Aludtunk mar reg, amikor fenybeborult minden, igy felejtodott este, felkapcsoltan..Pozitiv hozzaallas mindenkepp.

Az utolso bejegyzesem ota tart a tropusi hoseg, szolidan meg emelkedett is, 40 fok van..minden nap mas, neha kicsit jobban vagyok, de aztan ujbol hidegrazas laz van, es nagyon sokat alszom.Mintha ki akarnam aludni ezt a last minute tropusi nyarat.Csillagaszatilag kozben osz lett.Az oszi ruhak meg maradnak a  szekrenyben, varakoznak ok is.A kalendariumon kivul semmi jele az osznek..bar megnott a leveleim szama, de ezekre nem szoktam valaszolni, nem is gyoznem:)
Megint hajnalban ebredtem, most 5 elott valamivl, mar surusodik a forgalom , vilagitanak a lampak, tablak, a monitorom is vilagit itt a sarokbol.
Vajon milyen lesz a mai nap, mit tartogat?