Wednesday, September 20, 2017

betegen is szeretve...

Meg a bogracsolos hosszu hetvegere kaptam egy csokor rozsat, voros/ feheret, mert a levele meg zold es akkor megvan a magyar fold.Szokasom , hogy a vazaval hurcolom a hazban, mivel ez egy regimodi haz, nem egyteru nappalis konyha etkezos, minden zarodik.Ahol tobb idot toltok eppen oda viszem magammal:) Most levagtam a hosszu szarat es tobb kis csokrot keszitettem, igy mindenutt volt, az ejjeliszekrenyemen is.Mar meghaltak, de sajnalom kidobni annyira szep meg igy is.Az is lehet nehanyat lepreselek es konyvjelzot csinalok belole, bevonva persze.

Megbetegedtem..lazas vagyok, luktet a fejem, sajognak az izmaim es huz az agy.Tegnap nagyon sokat aludtam.Nem mulik el nyar, hogy ne tortenjen meg velem.Itt most 32 fok van paraban, marad igy  legalabb meg egy hetig, es en erzekeny vagyok a klimara.Forditva mukodom..a minuszban  szinte soha nem vagyok beteg:)Pontosan ugy erzem magam most, mint az elmult rozsak, kokadtan, lelogva.


Tegnapelott megvettuk Csilivel a sargatokot..jumbo meretut, O legalabb 5 szor beleferne ha kifaragnam, de most igy hagyom..a mokusok majd megteszik ugyis.


Ket napja megint remek parbeszedem lett ket tizeneves lannyal  most..
Szalltam ki eppen a kocsibol, kezemben Csili, mert van ahova taska nelkul is bemehet:) A lanyok elottem haladtak el, meglattak a kutyat, szeles mosoly
-Baratsagos? meg lehet simogatni?-kerdezi az egyikuk
-Nem, egyalatalan nem baratsagos..sajnalom -mondom
Sot, utal mindenkit, meg csaladon belul, csak engem szeret-folytatom
-My kind of dog--mondja a lany..vagyis-nekem valo kutya:)
Ez a mondat azota is libeg a fejem korul, mosolygok tole, hogy lam, van aki eppen ilyen szeretesre vagyik, mint amit en kapok, jo lesz megbecsulnom...


Tegnap fekszem a nappaliban, el is aludtam nagyon melyen, hosszan..majd felebredek..fejem mellett felig vallamon Csili fekszik aggodva, labamon szorosan Lola, az agy mellett Panda.Mar csak a madarak hianyoznak a fejembubjarol:) Ugy gondolom igy meg fogok gyogyulni hamarosan.