Thursday, February 23, 2017

A reggeli...

 ... elkoszonos puszi utan visszafekudtem, hoztam magammal az udvarbol megcsapott fahej illatot  es meg ez sem segitett.Ugy ereztem vanszorogva teszem meg a nehany lepest, hanyatt fekudtem , szemem becsuktam.Ereztem, hogy Lola mellem feszkeli magat, felkeszult egy ujabb alvasra.Kivalo partner, talan napokig is tudna neha aludni.
Miden nehez volt, a mozdulataim, a gondolataim, a szempillaim, a sohajaim..tegnap az egyik penztaroslany elmeselte, hogy almaban egy haloban vergodott..munka kozben osszeszedi a negativ energiat es viszi haza magaval..aztan azt almodtam nyaralni mentunk, a shih-tzu kutyam volt meg, de az egyik fule rovid volt, a masik a foldig ert..bizarr volt, meg alomnak is.Aztan a sok politikai toltesu beszelgetes..az amerikai elnok, az orosz elnok, a mexikoi..stb a migralas, a haboruk, a NATO, a gazdasagi helyzet....neha visszasirom azt a kort, amikor ebed utan a ferfiak atmentek a dolgozoszobaba, szivarfustben politizalni..a nok meg sutemenyt ettek es receptet csereltek..ma mar senkit nem erdekel ilyesmi.
Aztan a macska ugy.Panda ujabban nem var a lepcson, nem szalad felem, csak orakkal kesobb jon haza, maximum 5 percig marad.Eszik mohon, ram nez es mar megy is.Egyik nap nem neztem ra, B. adott neki enni is...azt hiszem o is vette a negativ energiat tolem, mert akkor itthon maradt ejszakara es masnap is egesz nap.Zsarolva nem kell a ragaszkodas, bar nem is zsaroltam, csak viszonoztam az o viselkedeset meg akkor is, ha O a macska/vagyis az Ur:).
Ma utolso pillanatban forditottam el a kormanyt, a to fele jottem haza..+18 fok volt, a viz pazar zoldeskek szinu...valamiert azt mondtam ultramarine kek, de amikor utana neztem, az megsem olyan, mint amilyen a viz volt ma.
Ahol mostanaban parkolok, van egy vendeglo meg az otvenes evekbol.Pontosabban French Fries suto a neve, legkozelebb lefotozom, es be is megyek.Ennyi eve itt elek es soha nem ettunk ott krumplit, pedig mindig tomeg van.Jo lehet.Csak mi nem eszunk olajban /zsirban sulteket.Pedig ma lehetett volna, a jelenlegi kalendariumunk szerint ma: zsir csutortok volt...ami azt jelenti, valami folfogott, mondjuk kisutott szalonna zsirjat folhasznaljuk fozeshez, vagy eszunk zsirban sult krumplit.
Mindegy ,a zsirnapot elcsusztatom hetvegere.
Igaz nem is tudtam volna venni, mert egy croissant es cappuccino tarsasagaban erkeztem..reggeli es ebed volt osszevonva.Az etvagyam sem jo, a szoknyam csuszkalt rajtam egesz nap.
Aztan nehany kattintas utan hazajottem es minden megfordult..Panda a lepcson vart , hozzam dorgolozott, Puskin itthon volt..a madaraknak vettem egy citromszinu furdokadat, nagy eneklessel koszontek meg.Lola olyan lelkes volt mint mindig...B. itt hagyta a gepen a filmet, amit kerestem..at se oltoztem, csak innivalot csinaltam, valtozatossag kedveert egy teat.honeybush es narancs izu...nagyon finom.Lerogytam a fotelba, es mar sokkal konnyebb volt minden:a mozdulataim, a gondolataim, a szempillaim es a sohajaim is...elvesztem a filmben.


angolul: The light between oceans...talan Vilagitoronynak forditjak magyarul..neha a tartalommal fugg ossze a cim.Ha valaki szereti a szepen kidolgozott filmet, a beszelgeteseket benne, a tajkepeket, a nem elkapkodott cselekmenyt...es sirni is tud, akkor nezze meg.Az utobbi idoben nem tudnek masik hasonlot emliteni, ami igy megerintett.Azt hiszem 4 x buggyant ki a siras belolem, mert elotte szep lassan felepult...
Drama de jo befjezessel, jol kidolgozva az is, nem hagy fuggoben szalakat sehol.Ami kerdesek film kozben felmerulnek, mindre valaszol.


Vegul: vasarlas kozben elottem allt egy no, egy csodalatos hajcsattal volt osszefogva  a haja.Az is lehet elefantcsontbol keszult, nem tudom..de az tisztan latszott nem muanyag vagy utanzat.Nagyon szepen hangsulyozta a hajat, az egesz hatso fejet:)
Valoszinu hajcsattal fogok almodni, mert most azt fogok kutatni a neten, az aruhazban ugyanis csak fenyes muanyag volt.Ha betemetnek a hajcsatok almomban, csak vessek magamra..ugye?:)