Wednesday, February 15, 2017

A Valentin napi ruha...




Hetfon delutan amikor beleptem az aruhazba,  azonnal elontott a mosoly, belul is hatalmas jokedv aradt szet bennem, nem mintha rosszkedvu lettem volna.A jobb oldali sarokban raktak ki mar hetekkel korabban a nagy macikat, sziveket, csokikat, kepeslapokat, a napokban frissen vagott viragcsokrokat is, meg cserepeset, vazaban, es most tolongas volt.Masnap, vagyis tegnap volt Valentin nap.Minden korosztaly lazasan kereste a megfelelo szovegu lapot, a megfelelo kabalababat, csokit, viragot.Ilyenkor extran jobbkedvu leszek a lazas emberektol, mert akkor mas is, sokan hasonloan fontosnak tartjak.Itt mindig is az volt, nagy unnep.Akkora volumenu, mint otthon a nevnap, vagy nonap.Mar nem irok vedobeszedet, magyarazatot melle, inkabb elmeselem a ruhat.

Nehany hete leregisztraltam egy webaruhaz oldalan, eleg jonak latszott..arra gondolok itt, hogy korabban volt mar rossz tapasztalatom, de ez valahogy jonak igerkezett..JustFab..szimplan fantasztikus roviditese:)
Aztan szemezni kezdtem egy ruhaval, napokig neztem, illetve naponta megneztem..muszaj, mert neha elhamarkodott dontest hozok, igy merleghez illoen napokig neztem, fontolgattam, merlegeltem.Vegul beadtam a derekam, meg volt penzem a nevnapi kartyamon.Masnap ertesitettek, hogy mar fol is adtak, kuldtek egy szamsort, amivel kovethetem az utjat, eppen hol jar, 13-an erkezik.Mar este volt, sotet, 7 is elmult, amikor erosen kopogtak a foldszinten..rohantam le, mint egy bakfis, Lola utanam ugatva, macskak elbujtak, nem tudtak mi bajom van.Megjott a ruha.Felve fogtam, forgattam, huztam az idot  hogy kibontsam e...igen, feltem a csalodastol..aztan kibontottam, es szepen osszehajtva volt, csuszott ki lazan, finom esese van az anyagnak...szethullott a kezeim kozott, neztem, tapintottam..es jo volt,pont olyan, mint a neten a foton, minden tetszett..meg a vad szine is:)johet a proba, ami meg mindig szorongast ad, mert mi van ha minden tetszik, de megis kicsi vagy uram bocsa' nagy...meg szerencse, hogy massal is keszultem, ez csak olyan ha befut es jo, akkor lesz rajtam...folprobaltam..hala a sok sok eves joganak, siman felhuztam a zippzart, hatul egeszen a csipotol jon fol a nyakamig.Egyedul is meg tudtam csinalni, mert az mar milyen ha kerni kell mondjuk a ferjem, akkor hol a meglepetes?..boldog voltam, megvan a masnapi, a Valentin  napi ruham:)
Tegnap kora delutan keszultem el, szep, laza haj, a ruha azert is jo, mert ugy fol tudom venni, hogy elotte megfesulkodtem, smink es nem kell igazitani semmit.Magassarku cipom volt, az egyik mintahoz hasonlo szinu es semmi mas..enyhe smink, igaz soha nem eros..a ferjem csak nezett, nagyon , mondhatni nagyon tetszett neki amit latott:)
Kettesben ettunk, majd filmeztunk..2 nagyon jo filmet neztunk vegig..kozben megbeszeltuk, olyankor megallitottuk neha:) es ettunk is..sziv alaku hazi(teljesen en keszitettem), tepsiben sutott pizza volt, salata, csirkemell, pontosan csiken kecsitori...fonetikusan irtam...edessegnek, brownie-mogyorovajas bomba, csokival bevonva es  az elmaradhatatlan tea..mar mindketten teazunk.


Mindegy hany eves leszek, akkor is szeretni fogom a Valentin napot, es a Karacsonyt is..mert az unnepek nem feltetlenul magatol az unneptol szepek, attol igazan, akivel toltjuk:)/en


A konyv karacsony eott erkezett meg, meg nem olvastam el, illetve ujra, mert kamaszkent olvastam mar.A cime ma is all, illetve ma all igazan.

Az alatta levo kepen, a ruhanak van egy derekvonala, nem tul szeles, de jol hangsulyoz.A mintat es a szineket senki ne kerdezze, altalaban az egyszinu ruhakat kedvelem:) 

 Uvegvazaban kaptam minirozsat..lattam mar , de nekem meg nem volt.Kivancsi leszek megmarad e.
Lola, mint szuletesnapi kutyalany, az olemben ulve , megilletodve unnepelt, elvegre nagylany mar.:)

* jobb oldalon a webaruhaz(justfab.com) modelljen a ruha..sokkal jobb kep, mint az enyem.