Monday, March 31, 2014

tavasz..


...az elozo hetfon, az egy hettel korabbin , -14 fokra ebredtunk, maradt a het kozepeig.Szerdan a munkahelyen pancake reggeli vart, igy probaltak kompenzalni.A szirup edes volt, a hideg tovabbra is keseru.Ereztem, hogy amirol masok meseltek eddig, kezdem felfedezni magamon a tuneteket, amikor a hideg, a szurkeseg, a havazas, rosszkedvbe sodorja az embereket.En is elveszitettem a jokedvem, a turelmem is, mar majdnem elhittem, hogy az iden nem lesz vege a telnek.Meg is allapitottam az elmult het egyetlen pozitivuma, hogy veget ert.Nagyon orultem a hetvegenek, kimondani sem nagyon mertem, hogy penteken mar plusz volt, mert szombaton ujbol havasesot kaptunk.Nem erdekelt igazan, nagytakaritast, nagymosast szerveztem.Ket program kozott elugrottam halat venni, es ahogy elnyelt a portugal negyed zaja, szamomra erthetetlenul beszelgettek, de keresre nagyon keszsegesen segitettek szoszt talalni a halamhoz.Utban haza mar en is mosolyogtam a gyermekkorom nagymosasait idezve, akkor az anyu nem ugrott el halat venni:)
Este telefonalt egy baratunk, akivel az iden en meg nem is beszeltem csak a  ferjem.Megjegyezte ismet, mint mindig, szeretnivalo nevetesem van, es hianyzott neki.Nem akartam mondani,  szerencseje van, hogy csak ma telefonalt, het elejen nem csilingeltem volna a kagyloba..:)
Vasarnap ragyogo napsutesre ebredtunk, delutan +9 fok volt.Az automosok korul kigyozo sorok voltak, az utcak benepesedtek.Panda az udvar kozepen lefekudt a forro betonra es hempergett..egeszen addig, amig Lola engedte neki.
Ma + 12 fok volt delutan, napsutes, es mar nem csizmaban mentem dolgozni.


Azt hiszem visszavonhatatlanul tavasz van, ha nem is latvanyaban egyelore, de feltetlenul erezzuk.

 Ezt a fat a csomozott torzse miatt kedvelem..mikor fog rugyezni vajon..

Meg tobb helyen, az udvarunkban is, van jeg, de a to mar tavaszi, kivancsi leszek egy het mulva milyen kep var...