Saturday, March 22, 2014

kavicsok...

Varatlan meghivast kaptam egy setara a parton tegnap delutan.Gondolatolvaso volt a ferjem,  hetvegere terveztem  kavics gyujtogetest, egy csokorra valot, jobb hijan, virag hijan.Egeszen tavaszra hasonlito idonk volt, a homero higanya felkuszott  0-ig, a Nap erosen sutott meg a keso delutani orakban is, melegen simogatott.A part parkolojaban eleg sok auto allt, es ami szamomra orok rejtely, megint jo nehanyan csak ultek a vizzel szemben a kocsiban, es nem szallnak ki, csak nezik a vizet.Rossz idojarasban talalok magyarazatot, de a tegnapiban semmit nem talaltam.Egy ferfi rovidnadragban futott, igen a 0 fok nalunk mar eros tavasz...
Messzirol keklett a viz, csak a siralyok feherlettek benne a tavolban.A csupasz fak, elettelen novenyek ellenere ereztem a tavaszt, a sarkon van mar.Onkentelenul hajlongtam, mint maskor is mindig, szedtem az uvegembe a kavicsokat,( mikozben a ferjem kacsazott.).Egyik masik mindig kitunik a sok kozul, valamiert szebb, erdekesebb ott, akkor, abban a pillanatban.Mig en elegedetten szedegettem, o mergesen dobalta a vizbe a szep laposakat, de csak kettos ugrast ert el...az enyem az elsonel elmerulne, de ez sem vigasztalta..
Jot setaltunk vegul, a szel kifujta minden rossz erzesem, ami az elmult 10 napban lett.Gyogyterapia ez , a kornyezetevel, a viz hangjaval, szinevel.Olyan erosen vonja magara a figyelmem, minden mas eltorpul, elillan.Kicserelt ember jon haza minden alkalommal.