Sunday, March 2, 2014

én, a szoknya bolond...


..amikor meglattam ezt a kollekciot, ugy osszesegeben es egyenkent is szerelembe estem:)
Ha szoknya, majdnem mindegy milyen szabasu, szeretem, mert szamomra a noiesseg felsofokon.(mas gondolhatja mashogy)
Ha noiesseg , akkor tavasz, ebredo termeszet, nyilo viragok, torekenyen bujo bimbok, rugyek..(uj szoknya, mint megujulas szimboluma:)
Ha Kanada, akkor a tavasz elso jelei egeszen mashogy jelentkeznek, mondhatni latens tavasz van igy ilyenkor marciusban meg.Februarban a macskak hangos udvarlasa, az uzletekben megjeleno tulipanok, narciszok sora, meg a kinti hoeses ellenere is sejtetik, jon az iden is, lesz tavasz, ha hirtelenszeruen, ha 2 nap alatt zoldell, rugyezik, viragzik majd minden , aminek kell, de lesz, nem hagy magunkra.
Mivel tegnap este csodalatosan csillogo hoesesben jottunk haza, mara is kaptunk fel labnyit, az elmult het atlag homerseklete eppen annyi, mint a jelenlegi:-12 fok.Igy kenytelen voltam a lelkemben/kunkben tavaszt varazsolni.Hasonlo szabasu szoknyaimat probalgattam, es megallapitottam, hogy egy ketto meg elkelne, ha latnek valami hasonlo szepet, amit a  kollekcio kinal..a szurke, vagy az a lila+csipkes, megha alkalmi is, de a mermaides kis fekete(bal felso sarok) is igen eltekerne a fejem...

foto forrasa:startlap