Wednesday, March 12, 2014

a frizura...

Az emlitett frizura..a foton nem en vagyok, a startlapon talaltam, de ugyanigy megcsinaltam ma reggel.
Es persze az idojosok kivetelesen mindig igazat mondanak, kulonosen ha hoviharrol van szo..vagyis megerkezett a sok ho, tobb, mint 30 cm, a tegnapi tavasz, mintha csak alom lett volna.Mire hazajottem, csupa csapzott voltam, pedig reggel meg olyan szepnek tunt minden, meg a hajam is:)

Tegnap az orok optimista hangulatomban vasarolt 80 tulipanhagymabol dugattam a mini kertembe, mire hazajottem, ez a kep fogadott.A cserepben ultetesnek megis az a pozitivuma, ha koltozni kell, vihetjuk magunkkal:)Mert minden rosszaban van jo, olyan nincs, hogy valami csak rossz legyen..


10 comments:

  1. Nagyon szép a hajad!
    Ajjaj! Ez pedig az időjárásnak szól!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi Eva!:))most egy ideig biztos igy fogom viselni, nagyon egyszeru elkesziteni.
      Ma reggel -21 fok volt! tragedia:(

      Delete
  2. jól van, így már képben vagyok :)) már "látlak" ezzel a frizurával, tuti hogy jól áll Neked :)
    Puszi :)

    ReplyDelete
  3. Itt is rettegés van a tavalyi márciusi idő miatt, érezni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) ahogy ortam fontebb, ma -21 volt reggel erre a nagy hora..na de nem panaszkodom, majd valahogy elmulik ez a tel is:)

      Delete
  4. Jobbulast kivanok a Kisasszonykanak:(( olyan szomoru latvany, amikor egy gyermek beteg...de tudom Nalad jo kezekben van!
    puszi!

    ReplyDelete
  5. Számomra ez már szinte hihetetlen, mármint a hó.
    Ami a frizurát illeti, abban valahogy biztos vagyok, hogy jól sikerült:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julia:). Es meg mindig nincs vege....marmint a havazasnak.
      A frizura nagyon tetszik,azt hiszem marad egy jo ideig.:)

      Delete
  6. Bánom, hogy levágattam a hajam (a futás miatt) pedig már olyan hosszú volt.Most ismét növesztem, jó ez a frizura. Azt hiszem én teljesen kiborulnék, ha holnap egy ilyen havas kép fogadna kinézve az ablakon. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem egyszer azt mondta egy kedves no,( idosebb volt tolem), soha ne vagassam le rovidre a hajam, max vallig, vagy all ala , mert azt ossze lehetg fogni, fel lehet tuzni, mintha rovid lenne.Es ha megis hosszabbat szeretnek, mertg ugye mi ilyenek vagyunk, akkor ott van.Azota tartom a tanacsat es tenyleg jo.
      Tami:) a hoval kapcsolatban, meg holnap is lesz, es tudom megb az sem utolso ebben a honapban:))kivarom a tavaszt, ugyis en gyozok:D

      Delete