Wednesday, July 31, 2013

régimódi történet...


..hamarosan ejfel, atlepunk az uj honapba, es igen , nehezemre esik leirni a nevet, mert szomoruva tesz.Az augusztussal valamiert nem vagyok kibekulve.
Ami tegnap tortent, az meg julius, oda is illik, es ha iras kozben el is alszom, de meg most kell, ebben a kevesnek tuno percekben rogziteni.


A kocsival lassitott, jelzett, felreallt es arra kert forduljak meg, mert bekoti a szemem.Nem tehet rola, de zavarja, hogy kitalalom hova visz.Zavart, elveszette tett, de engedtem.Igyekeztem lecsuszni az ulesen, senki ne lathassa a bekotott szemem.Eleg sokaig mentunk igy, a fordulokbol nem tudtam kitalalni semmit, majd megerkezven atjott  az en oldalamra, kisegitett.Szembe forditott a hellyel, es levette a salat.
A magyar konyvesbolt elott alltunk Torontoban...nem tudtam megszolalni oromomben, mert ugyan nem olvasok annyit, amennyit szeretnek es elbirnek, de olvasok.Igazan boldogan  megis csak magyarul szeretek.
Ket konyvet elore megrendelt nekem, ez is meglepetes volt.Az uj tulajdonos orome is, lathato volt, meg a telefonbeszelgeteset is kesobbre tette rank hivatkozva.Az uzlet tenyernyi nagysagu, de jol elrendezve.

Lassan ocsudva simogattam a polcokat, a konyveket es elem jott a nenikem arca, aki engem simogatott ilyen ovatosan legutobb.Minden itteni magyarsaggal kapcsolatban az O simogatasa jon elem azonnal, nem tudom miert.
Nehanyat kivalasztottam magamnak, osszesen 7 konyvet kaptam, es olyan tokeletesen illett az egeszhez a regimodi tortenet,  szeretem Szabo Magdat.
Szeretem , hogy kulon boritoja van, elsargulva, hogy valoban illeszkedjen a cimehez.Hogy igenyes kemeny fedelu, belul kepekkel, nem erezni rajta, hogy csak azert irodott, mert eladasi szamra megy.

A mostani konyvek boritojan erezni a profit szagat..osszecsapott fedeluek, nincs kulon boritojuk sem..

Szerettem ezt a napot, beosztom a konyveket..en egyebkent is szeretem utana ujragondolni, netalan visszaolvasni egy egy resznel, olyan regimodi vagyok sokmindenben en, pedig egyebkent meg nagyon nem, olyan regimodi, mint a ferjem, aki ezt az elmenyt adta ...