Monday, July 15, 2013

barátság fesztivál..


..egy jol sikerult foton orokitettem meg, hogy mennyire kulonbozoen tudunk viselkedni, nem csak mi, meg a vadlibak is.Maskor indokolatlanul elszaladnak, menekulore fogjak, a hetvegen lazan ringatoztak a hullamokkal,   a motoros sem hatott rajuk, nem zavarta meg az idillt.Baratsag fesztival volt, talan ok is atereztek..
En meg jatekokat szerveztem, baratiakat, voltak kerdesek is,baratian megosztom itt.
Barki megvalaszolhatja, akinek van kedve, ha velem is megosztja joneven veszem, kozlom is , ha engedi.


-mikor adtal utoljara ajandekot valakinek, mit es miert?


-hany hu , sokeves baratod van, akit ejjel kettokor is felhivhatsz?


-ha visszamehetnel idoben, valtoztatnal e valamin az eleteden, donteseiden?


-hol latod magad 5 ev mulva?


-ha nyernel egy utazast, kapnal fel orat eldonteni kit es mit viszel magaddal, ki es mi lenne az?


-tudod e a szomszedaid nevet, mikor beszelgettel valamelyikkel utoljara?


-azt mondom :edes  mi az , ami elsonek beugrik a szorol?


-betartod e a szabalyokat mindig (pl kozlekedes) vagy csak akkor, ha latnak?


-mi az, amit szeretsz magadban?


-mit csinalsz, ha eltevedsz, kerdezel, vagy megprobalod magad feltalalni?


-ha kulfoldon nyaralsz, tartozkodsz, mi az elso ami erdekel az adott helybol?


-mi a velemenyed a tattoorol , testekszerekrol, neked van e valamelyik?


-probald meg, be tudod e meg kapni a labad ujjat?:)


-Mikor irtal utoljara kezzel levelet, vagy lapot ?


-Orulsz e annak, hogy most elsz, ebben a korban, ha igen, miert, es ha nem nem is miert?

6 comments:

  1. Ej,de klassz ez a fotó!!!!!
    Én azon csodálkoztam,hogy a nyaralásunkkor,a sós tengervízben úszott egy kacsa.Ilyet még sosem láttam.
    A kérdéseket elolvastam,gondolkodom...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:) nekem is nagyon tetszett, mert maskor azonnal elszaladnak, ha csak egy foto akarok csinalni.Az a kacsa tenyleg erdekes.

      Orulok, ha valaszolsz nagyon:))

      Delete
  2. Draga Orsi:)) nagyon orulok, hogy valaszoltal..koszonom!!
    a 9-es nalam is ugyanaz, a 13-as ban az az erdekes en mindig a jobbat tudtam, meg most is:Da bat csak erinteni.a 12-est is ugyanugy latom, igaz en hordok ekszereket, na nem sokat, inkabba piercingre ertettem a kerdest, azt gusztustalannak talalom.

    puszi Foldim:))

    ReplyDelete

  3. Kimaradt!

    -ha kulfoldon nyaralsz, tartozkodsz, mi az elso ami erdekel az adott helybol?

    Az utcák hangulata, figyelni az embereket.

    ReplyDelete
  4. Ooo Eva:))ugy megorultem a valaszaidnak!!!nagyon koszonom, olyan jo volt olvasni:)Veled is van jo par azonos, azonosan latjuk, es ennek is orulok:)

    Pont jottem bejegyzest irni, szoval oromet okoztal, jol indul a nap!:)

    ReplyDelete
  5. Viktoria Kedves:) nagyon megorultem a valaszaidnak, a tiednek is!!koszonom szepen, nagyon jo volt olvasni, es folfedezni a hasonloakat:)

    szia, puszi:)

    ReplyDelete