Monday, July 19, 2010

Lili-nek:)


Nem olyan nagy titok az, igazan csak Neked:)itt le is irom.
Fugg attol, hogy mit hasznalok, marhaszelet, sertes karajt szoktam , vagy csirke esetleg hal.Ezekhez kulon hushoz illo fuszersokat veszek, es mondjuk a halat alufoliaban zartan sutom, ott nem olyan erdekes, de a tobbinel eppen amit hasznalok abbol meghintem a parazsat, meg mar a fat is amivel kezdem a tuzet.A szomszed neni lanya varandos volt nehany eve, es nem birta ki atjott es kerte, hogy kinaljam meg, mert a tuzzel az illat annyira atment:)ezen azota is jot mosolygok, ahogy all es mondja, hogy eddig birta:)
Viszont leirok egyet, anyukam "lekvaros husnak"nevezte, nagyon tudtam nevetni:))a merteket sajnos nem tudom, mert csak ugy erzessel fozok mindig.
Szoval csirkeszarny, en a hegyet ki szoktam dobni masik reszet pedig kette vagom, es oldalast is lehet, egy idoben keszulnek el.Az oldalast csontoknal darabokra vagva, de van aki egeszben kesziti el es a vegen vagja, szerintem darabokban jobb, a pac jobban atjarja.

Egy talban;ketchup(eleg sok)mustar(ebbol keves) talan 1 evokanal barnacukor, keves pirospaprika, csipetnyi so, 6 evokanal mez, worchester szosz(ezt lehet hiabasan irtam, de nezd el:)abbol csak egy kaveskanalnyit, keves cayenne paprika vagy chili orolten.Ezt az egeszet nagyon jol osszekeverem egy villaval es beleteszem a hust, befodom es a hutobe teszem.Sutes elott eleg 2-3 ora pacolas is, de ha egy ejszakat van igy meg jobb.

Ilyen pacbol ertelemszeruen nem teszek a tuzbe, ezt sehogy nem lehet felulmulni, olyan finom.
Hozza burgonyat szoktam egeszben hejaban megfozni, es a vegen kettevagni, megszorni valami izesitovel es radobni kb 10 percre a grillre.
Lehet meg melle, az izharmonia tokeletes, kukoricat vagy egyeb zoldseget es szoktam paprikat kettevagni, pirosat vagy vastag zoldet azt is a grillre dobom, vagy karfiol is nagyon finom, esetleg gombafejek.

A vegen a kepen lathatoan kell kinezni a husnak, akkor van jol atsulve.

A gyumolcsokre nem terek ki, meg a salatakra, mert akkor nem birsz engem leloni sem;D

Remelem jo otletet adtam, es majd sikerul kiprobalnod.Kerek beszamolot, ha igen:)
Ha nem izlene valakinek, akkor csak fogd ram nyugodtan, eleg messze vagyok:)) de ezt
ketlem.


Jo etvagyat es jo partyt kivanok!:)