Monday, July 19, 2010

a Szűk szoknya és én.


Kedvenc musorom(Dr House), ami most eppen szunetel, de az ismetlesekkel enyhitem a varakozast szeptember vegeig, nezem az aktualis epizodot es ez pl eppen az egesz Dr Cuddyrol szol, ra epul.Egy single anya napja.Nagyon nem hatodok meg, mert a gyerekre van aki vigyazzon, a doktornonek csodalatos haza van, latszik, hogy nincs anyagi gondja, tehat ez veletlenul sem egy szivszorongato, szegeny anya- gyerek epizod. Amire figyelek mar elozo reszek ota is, a szoknyaja.Nezem es nem tudom elkepzelni hogy vesz levegot, a jarasa sot a leules a szoknyaban igazi munka lehet, de a jol osszevagott kepkockakbol termeszetesen nem veszunk eszre semmit.En viszont, mint szoknyas, gyakorlatilag nadragban csak farmerom van es talan 2 nadragkosztum.A nadragkosztumot ugyanis Marlene Dietrichen kivul, az o magassagaval, az o eleganciajaval tudom csak elkepzelni.Nekem ehhez hianyzik meg magassarkuban is 8-10 cm.De terjunk vissza, a doktorno szoknyajara, ami nem egyedi, szinte minden olyan filmben , ahol a szereplo valamilyen irodai munkat vegez, mindnek ilyen kimonot viselo japan tipegos lepest engedo szoknyaja van.Szoknya szakerto vagyok.Ilyen szoknyaban keptelenseg egy 6 vagy 8 oras plusz utazas oda vissza, utkozben hazafele vasarlast eltolteni. Es megis bunbe estem ismet, ujabb szoknyaval gyarapodtam, ami eppen ilyen doktornos dogos szoknya,.A lepes az meg rendben van, mert egyebkent sem vagyok nagylabu es nagy leptu:)de leulni, a kocsiba beulni es kiszallni, elment az eszem muvelet.Levegovetelrol mar nem is beszelve.Talan kulon oxigenpalackkal kellene kiegesziteni:)Olyan, mint egy masodik bor, jaraskor viszont mintha elo , onallo eletet elne a szoknya.Raadasul tetszik. Amikor ilyen onmagam szamara is meglepo dolgot muvelek, mindig az jut eszembe, hogy emberek kiertekelnek masokat es valojaban mi magunkkal is csak ismerkedunk egy eleten at, mert meg mi sem tudjuk hogy fogunk bizonyos eseteknel viselkedni, reagalni. Itt van pl ez a szoknya, soha nem hittem, hogy egyszer ilyenben fogok lepest gyakorolni(szo szerint)es tessek, meg sikerult onmagam is meglepni.

Tipp: ha valaki kesesben van, soha ne ilyen szoknyaban hagyja el a hazat!

fogyokurazoknak es dietazoknak batran ajanlom, annyira nem fognak tudni enni, hogy hamarosan megmarad egy kovetkezo szoknya ara is:D


foto: a szamomra eddig idealis szoknya volt, csak ilyeneket szerettem.