Sunday, July 25, 2010

fecsegés esőben




Egy idoben kiakadtam , amikor megkerdeztek rendszerint, minden heten,-Na es mi lesz a hetvegi program?.Nem tettem szova, de ereztem a kovetkezonel mar szikra lesz, ami pattan.Mert ugyan megis hol van az eloirva, hogy csak akkor vagyunk teljes ertekuek, ha valami elokelonek hangzo esemenyrol meselunk, ahol esetleg a hallgato soha, meg kepzeletben sem jart.Miert kellene mindig program?Ha csak itthon vagyunk egymassal az nem program?Mindig kell valami hely, idegenekkel es csak attol program, hogy fizetunk erte? A szikra izzott, egy hetvege utan, amikor nem elore, hanem utolag hangzik el a kerdes-Kinek milyen programja volt a hetvegen? ,szinte hallottam ahogy robbant a szikra a fejemben es mar mondom is-Nalunk egesz hetvegen szex volt, mert esett az eso, es igy bepotoltuk az elmult heteket, amikor csatangoltunk minden hetvegen.-siri csond, emberek tagranyilt szemekkel neznek ram, ram, aki soha nem beszelek ilyenrol, soha nem ilyen stilusban, talan azt kepzeltek nem is elek ilyen maganeletet, csak szeplotlen fogantatasom volt. Valamiert azota senki nem kerdezi meg tolem mi volt vagy mi lesz a program, lehet nyers voltam?nem tudom, de a celom elertem, teny:) Mit lehet csinalni esos napokon, amikor mar minden ragyog, amikor mar beszelgettunk, kutyaval jatszottunk,ettunk,olvastunk, filmeztunk, tarsasoztunk, minden muzeumban jartunk es valoban szex is volt?:)hogy ongunyt is vigyek bele:) Na ilyenkor lehet kirakatot nezni, netan vasarolni.Termeszetesen elkuldtek, mert eppen ilyen hangulatom volt, ahogy nyilvan a sorokbol kitunik, az a semmi nem akar ma jo lenni(kiveve a szex:).Jo, hat bementem a kedvenc uzletembe, nevrol ismernek, elore koszonnek .Utogettem a bal kezemmel a jobbat, hogy ugye Agnes nem fogod ezt a bluzt megvenni es ezt a nadragot, csak eppen nezz ra, de ne fogd meg, mert akkor vegunk.De hiaba a bal kez, jobbos vagyok, es ez nem politika, csak a kezemre vonatkozik, vagyis nyert a jobb kezem es mar vittem is fizetni ezt a 2 darabot.Megfognom azert nem szabad, mert ha jo az anyag, cotton, vagy pamut, akkor egeszen biztosan en leszek a gyengebb es fizetek.Fizettem.Itthon probaltam csak fol, es tokeletes az anyag is, a meret is, ugy minden.
Az itteni vasarlasokban az a biztonsagos , hogy 10 napig visszavihetem, addig eszhez terhetek, ha megis elhamarkodott, masnap megbant dontes lett volna.Lehet ez is art a gazdasagnak, mindig felek, hogy egyszercsak megszunik, es majd aki kapta vigye, vagy ha megvette hadd vigye, valahogy igy van a szoveg.

Esoben tehat ilyet is lehet, meg ossze vissza firkalni, es meg vizesek sem leszunk.