Saturday, March 13, 2010

Ghost kakukk.



Tegnap delutan hivatalosan megkezdtuk a tavaszi szunetet, nyolc 14-15 eves kamasz toltotte be a hazunkat, szo szerint:) Sajat keszitesu pizzaval keszultem, beszelgettek, nevettek, jatszottak, es hat persze, hogy magukra hagytam oket.
Ultem a szobamban es olvastam, es neha nagyon hangosra csattano nevetes hallatan elkalandoztam gondolatban.
Van egy kakukkos orank es egy ahhoz fuzodo tortenetem, amiert eszembe jutott, kicsit en is igy ereztem magam tegnap, ghostnak, de nem rossz ertelemben.
Az etkezovel szemben van egy kisebb fal, azon van a faliora, kakukkos, folul kinyilik egy kis ablak, elojon a madar es ahany ora van, annyit kakukkol.Amiert meg szeretem, a kakukk madar mellett, hogy fabol keszult, nem muanyag.Ahogy kezdtem a tortenetem, az ora szembenez az etkezovel, alatta van egy asztali computer, mellette egy viragtarto.Fontos, hogy igy leirjam.A macskank sokaig nezegette az etkezo szekrol, neha az asztalrol, vagy csak az ora alatt levo asztalrol a madarat, ahogy kijott es enekelt.Nezte , gyonyorkodott, a farkat ide oda csapta, ahogy lustan elterult es szemlelodott.Igy teltek a napok, bekesen, nyugodtan.Mondtam B.nek , en latom ez a macska valamit tervez, valamire keszul.Sokaig nem kellett varnunk, egyszer nagy meglepetesunkre megindult a viragtartorol, atugrott a computer asztalra es fol az orara, es visszaesett, dolga vegezetlenul.Megrokonyodve neztuk a jelenetet, es hozza kell tennem, ez akkor tortent, amikor a madarka kijott dalolni, es nem delutan egy vagy ket orakor, amikor rovid ideig mutatkozott.Ennyire okos lenne a macska?, kerdeztem B.-t.Ennyire okos volt.Ujabb napok teltek el, amikoris egyszercsak megindult , de mar tapasztaltan az etkezotol, hogy lenduletet nyerjen, folugrott eloszor a viragtartora, onnan a computer asztalra es fol az orara majd hirtelen mozdulattal kiszakitotta a madarat:(es amikor rajott, hogy nem elo madar, eldobta.Dobbenten alltunk, belenk fagyott a mozdulat, mert hiaba tudtuk, de olyan varatlanul csinalta, hogy semmit nem tudtunk tenni.Szomorkodtam, hogy vege az oranak, mit is fogok most csinalni, mert a kakukk hozzank tartozik, ehhez a hazhoz, mi magunkhoz.Ha telefonon keresnek, mar mindenki megszokta, ha beszed kozben hatterben kakukk hang van varatlanul.Igy buslakodtam, amikor is eltelt egy ora es nagy meglepetesunkre kinyilik az ablak, es kakukk, kakukk hang van, madar nelkul.Nezek B.re dobbenten, elvigyorodik es megszolal:-ghost kakukk anya:) Az ora azota is pontos, azota is pontosan nyilik a kis ablak es madar nelkul de kakukkol, nagy oromomre.A madarat nem tudtuk visszatenni, javitani feltem leadni, meg azt hiszem tetszett B. mondata, nem akarnam elvesziteni:)meg nem volt 11 eves ekkor, milyen kicsinek tunik visszagondolva.
Egy honap mulva lesz 15 es majdnem egy fejjel magasabb, de a ghostunk nem valtozott, no velunk egyutt vagy ossze, de a mienk:)