Saturday, March 20, 2010

cukor


Szombat hajnal, szinte hang nelkul suhanok ki a szobabol, le az agyrol, bele a papucsomba es mar a konyhaban is vagyok.
Kicsit bosszusan, mert egy musort mar lekestem.Gyorsan , sietosen inditom a kavefozot, keszitem a bogret.A tejjel kicsit elomelegitem , hogy ne hutse le a kavet.Ontom a forro , gozolgo kavet, pillanatra lehunyom a szemem es beszivom a kave illatat.Tennem a cukrot, de amikor leemelem a tarto tetejet jut eszembe, hogy nincs itthon.Bosszusagom fokozodik.Egesz heten csatangoltunk, el is felejtettem , hogy mi van itthon.Mento otleteket keresek, mert en ugyan nem iszom meg cukor nelkul, mar a gondolattol is keseru kepet vagok.Nem eszem csokit szinte soha, meg egyeb edeset, akkor legalabb a kavem legyen normalis , ihato izu.Nem?Mit tehetnek cukor helyett?Van maple szirup, de elhessegetem, mert a palacsintan se kedvelem.Nem is tudom mi a nagy orulet korulotte, nekem nem izlik.Esetleg mez?ehh, bolond vagy Agnes, beszelem meg magammal, ebben egyet is ertunk:)Gyozelmes pillanat, van barnacukor itthon, emlekszem.Veszem is ki a polcrol, de mivel ez nincs tartoban, csak eredeti csomagolasban, olyan, mint egy szikla.Probalom kapargatni a kiskanallal, de semmi.Sokszor mondta az anyu es a noverem, hogy csodaljak milyen turelmem van.Azt hiszem most van az ellenpillanat, kiabrandulnanak:)
Duhomben eloveszem a huskloffolot es minden erobol pufolni kezdem a barnacukrot..nem kis eredmennyel..raadasul ebbol tobb kell, hogy erezzem a kaveban.
Szo szerint kifaradtam, pedig csak egy ket perces feladatnak indult, most megis ugy erzem valami het proba felenel tartok:)
A no kepe a foton olyan demonos, szerintem hasonlo lehetett a tekintetem, amikor pufoltem a cukrot..de mar nevetek neman, orulok, hogy senki nem erbredt fel...

8 comments:

  1. Micsoda bonyodalmak kora reggel:o))

    ReplyDelete
  2. Egy pillanatra azt hittem, hogy reggeli fáradtság miatt te is megsóztad a kávédat. :D
    De gratulálok, hogy nem adtad fel, és megszerezted magadnak a kávéba valót. *kuncog* :))

    ReplyDelete
  3. Muszaj leirnom, hogy elmentem vasarolni, takaritas utan, es cukrot elfelejtettem venni:D(mehetek vissza)

    Amelie! az apukam gyakran csinalt sos kavet, es soha nem ertette hova rohanok, es kopom ki:D

    Szep hetveget lanyok:)edeset:)

    ReplyDelete
  4. Agnes, hidd el, mézzel is finom lett volna!
    nekem egy Montrealban élő magyar házaspár nő tagja csempészte a kávémba, és csak később árulta el, mitől volt "olyan kulonosen más"!
    megszokható. egy próbat meger. szerintem! :)

    nálunk ma tavasz volt! :) remélem, azert ott is marad a jo ido, nem kuldted ide az osszeset! :)

    have a nice weekend!

    ReplyDelete
  5. Oximoron:)

    Most felkeltetted a kivancsisagom, ki fogom probalni mezzel:)

    Itt tavaszi szunet volt(illetve march break), es vegig +, volt olyan nap, hogy +18 fok, hihetetlen ilyenkor komolyan.
    Viszont holnapra mar havat igernek, es mar ma is eleg huvos volt.De megfigyeltem mindig igy van,a noveremmel ahogy beszelek, mindig szo szerint helyet cserel az idojaras:D
    A mezes kaverol majd beszamolok:)
    Neked is kivanok nagyon szep hetveget, sok idot a szabadban!

    puszi, Agnes.

    ReplyDelete
  6. Szia Ágnes! :)
    A mézes kávé nekem az egyik favoritom, ez az egyetlen, amiben elviselem a mézet, sőt, ha nagyon hangulatban vagyok, akkor habosítok tejet is, és fahéjat vagy mogyorós aromát is keverek bele. Először a kv. Aztán a méz, a sűrűsége miatt leülepszik az aljára, majd a tej lassan öntve, ha ügyes vagyok megáll a kv réteg felett, majd a fehér hab a legtetejére, megszórva kakaóporral vagy fahéjjal. Üvegpohárban igen látványos.
    De a reggeli kávémat minden alkalommal üresen, feketén iszom.

    Az idő gyönyörű itt. Kívánok egy csodás vasárnapot!

    ReplyDelete
  7. Szia Theodothe:)

    Okvetlenul meg fogom kostolni mezzel, es raadasul van egy uveg kavezo bogrem, le is tudom fotozni:)

    Itt mar nyoma sincs annak a jo idonek, amilyen a hetunk volt, most havas eso esik.Viszont remekul kihasznaltuk a hetet, igazi ajandek volt.

    Legyen nagyon szep vasarnapod!

    puszi, Agnes.

    ReplyDelete
  8. várom a mézes kávéról szóló (remélhetőleg élmény)beszámolót! :)

    ReplyDelete