Thursday, March 11, 2010

Mit vegyek fel?!?




Iszom a kavem, es bar nem minden reggel, de most idevetodtem, mert fogalmam sincs mit vegyek fel ma. Azert halkan hallom anyukamat, kislanyom a kisszeket:)
Napos ido lesz, mar most beragyog, es delutan eleri a +12 fokot.Tegnapelott a lanyok a bankban szo szerint pihegtek, mert hasonlo ido volt, de a futes az ugy megy, mintha minusz lenne.
Reggel ugye meg huvos van, elkel a kabat is, valami konnyebb, de delutan meleg lesz.B.nem volt hajlando vastag pulcsin kivul mast is folvenni tegnap, igaz O sapkat is huzott, es mint tanultuk ott veszitjuk el a testhomerseklet 20% -t.Persze az is lehet ezt csak en olvastam valahol.
Mar tele dobaltam a szekem, az agyam, de a vegen kiderult nincs mit folvennem.Allok a ruhahalmaz kozepen es rajovok nekem nincs is egy rendes ruham sem.Annyi van, de mindnek van valami baja.
Na ilyenkor nehez nonek lenni, mert a fiuk ugye huznak egy nadragot, ing vagy pulcsi, de nekunk meg ez is bonyolultta lett teve.B, kinevet, nem erti mi a gond azzal a szoknyaval es folsovel, miert kell tovabb keresni.Lehet nekem sem a ruhaval van bajom?Ez egy olyan nap, tudjatok, csak Ti lanyok, nok tudjatok mirol beszelek:)megyek hatha elnyel a ruhahalmaz, es megoldodik minden.