Wednesday, March 17, 2010

az én Lila ruhás nő-m





Szia Anyu! Boldog Szulinapot:)

Negy eve koszontottelek utoljara, mert harom eve mar nem vartad meg, pont elotte mentel el, a szulinapod elott.
Ismertem valakit , aki nem ertette hogy tudok emlekekkel egyutt lenni naponta, mert az utolso kepeslapod a taskamban van, a fotod az apuval a haloszobamban, reggel elsok kozott latlak.
Most az jutott eszembe, amikor eloszor jartal itt, elvittelek vasarolni.Emlekszel?Csak a metroig mentunk kocsival, es a metron olyan nagyon nezted azt az afrikai ferfit, hogy megboktelek, fordulj el.Feltem a pasi felreerti, pedig Te nem tehettel rola, akkor lattal eloszor ilyet.Az aruhaznal szalltunk ki, amultal a nagysagatol es a zsufoltsagatol.Mint mindig most is azonnal megtalaltam a Neked valot, azt a csodalatosan szep arnyalatu lila, elol vegig gombolos ruhat, pamut anyagbol.Szeretted, hogy elol gombolos, es zsebe is volt, tudod, a szemuvegednek.Meglattam az arat, es olyan olcso volt, hogy nem akartam megvenni, feltem valami baja van.Mondtam- anyu ezt ne, too cheap- nem baj kislanyom, veszek ala ugyis kombinet, mert ugy ertetted csipni fogja a borod:) Emlekszel hazaig ezen nevettunk?Aztan amikor hazarepultel meselted mindenki a lila ruhadat csodalja, es kozos titkunk volt, hogy szinte ingyen vettem.
Most meg hirtelen az jutott eszembe, ahogy varsz haza napvegen, latlak ulni a padon es beszelgetsz egy masik aszonnyal.O is beszelt Te is, mindketten masik nyelven, megis remekul megertettek egymast, tetszett nekem.Szerettem, hogy ilyen vagy, ilyen onmagat barmilyen helyzetben foltalalo.
Nem tudtad elkepzelni hogy lehet banant enni es hideg tejet inni hozza.Emlekszel?utana a kedvenced lett.Hoztam jofele banant, pont eheto, holnap mar tul puha nekem.Keszitek tejet is anyu, jo hideg lesz, ahogy szereted...