Tuesday, August 20, 2019

beszámoló...


Ha utazo naplot irnek, az elmult heten  bekerult volna Teeswater, ON, a homoktovis farmjaval.Kicsivel kevesebb, mint 200 km-t utaztam eszakra, kozel a Huron tohoz, a nagy tavak egyikehez.Megterveztem egy folmeno utvonalat es egy masikat vissza, beepitve nehany erdekesseggel.A celponttol kb.40 km-re voltunk, amikor kiirtak az ut lezarva.Innen aztan egesz kalandosan es persze joval kesobb erkeztunk meg a homoktovis farmra.Nem olyan lett, mint ahogy elkepzeltem:). Az ultetvenyre nem lehetett kimenni, a tulajdonos nem volt elerheto...mar mar ugy tunt homoktovis nelkul jovunk vissza, amikor kisse a sarkamra allva, hivatkoztam a netes hirdetesre, a nyitott napokra stb..vagyis egy profi izleses website es a valosag utkozott.Szoval csalodottan tavozva, keves mennyisegu termessel, egy ajak balzsammal, egy arckremmel es keseru szajizzel.A kinezett feher kapolna, a Huron to latvanya elmaradt..reszben mar kedvem sem volt, az ido is eluszott, ujabb torlodasba, baleset miatti dugoba keveredve, vegul orultem amikor a zuhany ala alltam es igyekeztem kimosni magambol a napot.Masnap aztan mar jobb kedvvel megallapitottam, hogy azert jo volt elmenni, ha nem is ugy sikerult ahogy kepzeltem.

A homoktovis es egyaltalan barmilyen alternativ egeszseges eletmod- cucc a ferjem "fanatikaja":) en otvozom a tudomannyal, ahogy emlitettem mar nehanyszor.Ettol fuggetlenul miatta/ erte elmegyek a vilag vegere is :)szinte ott jartam.Nem tudom egesz pontosan hogy mukodik az idoutazas..de  en ugy kepzelem el, hogy van az idovonal, amin latok neha egeszen oda nem illoket, ok azok  akik masik zonabol vannak itt vagy vannak ott, csak ralatasunk lesz.
Tehat mindenkinek van egy olyan terulet ami a legkedvesebb, ami mindig vele marad..de abbol az egybol kino aztan millio mas, kisebb , nagyobb , ilyen , olyan szerelem...mint pl nekem a regimodi holland sutemenyes polc:)a suteshez szukseges talakat, tepsiket, meroedenyeket tarolni rajta.Jo ideje kerestem, de ez lett az amelyik ellopta a szivemet:) a gombolyuen ivelo reszeivel, a piros szinevel a regimodisagaval, az en sajat idoutazasommal.Az Amazonon rendeltem, 2 nap alatt kihoztak, es hat ilyen lett.Meg csak sebtiben pakoltam, meg rendszerezni kell a targyakat, de a polc szepsegen ez semmit nem valtoztat.:)


* ket holgy  a multbol
homoktovis, , krem es lipbalm

  a regimodi holland sutis polcom