Wednesday, August 21, 2019

a képeslap...


Ugy erzem csupan azert tevednek el kepeslapok es erkeznek meg hozzam, mert tudjak, hogy szeretem, milyen oromet okoz kezzel irva kapni valamit varatlanul.
Tegnap Horvatorszagbol jott egy, persze nem nekem cimezve, a postas csupan 2000 hazszamot tevedett.A varos masik vegen van a  haztomb ahova kuldtek, azon belul is egy lakasba.Vagy bedobom majd, vagy en is postara adom egy boritekban.A kepeslapok ki nem mondott torvenye/szabalya, barki elolvashatja.Oda nem irunk olyat, ami senkire nem tartozik.Ha nem akarnam elolvasni is elolvasom, mert hozzam dobtak be, meg kell forditani megnezni ki kuldte..ha mar itt tartok, elolvasom vegig.Valaki innen, 7 europai orszagban jart, mergelodve, hogy mennyire kevesen beszelnek angolul:)  kulonosen az olaszokra es a horvatokra mergelodott..pedig ezek szerint az o olaszaval is akadt problema.Megneztem a datumot, julius 12 en adta fol, azt irja egy het mulva jon haza, vagyis mar reg itthon van.Muszaj eljuttatnom a cimzettnek, utolag egyutt jot derulnek majd.
Tehat az iden is kaptam egy lapot csak ugy, nevtol fuggetlenul ugyanolyan oromet okozott, mintha nekem cimeztek volna.Nem kisebbet.Kapni jo, adni meg jobb.Vagyis holnap foladom.