Wednesday, August 7, 2019

Augusztusra...


..megkopik a nyar.A  megszakitas nelkuli meleg, a viragok, a programok ugy eltelitenek, olyan erzest adnak, mintha nem is lenne elotte sem, utana sem masik evszak.
Belekenyelmesedtunk.
Hosszu hetvegenket a napkelte zarta hetfon, elotte szabadteri szinhaz, zenefesztival, grillezesek.
En kisse bele is faradtam a sok programba, pedig ezt az alvas evenek szantam:)
 Varok egy meghivora.Tavaly a ferjem homoktovist keresett, frissen..vegul talaltam egy helyet, eszakra kb 2 oranyira egy nonek van egy kisebb ultetvenye.Irtam neki, hogy vennek, mikor lehet menni, mert bar van egy kis uzlete de nincs ott allandoan.Fontos az idoegyeztetes.Hetekkel kesobb kaptam valszt, melyben elnezest kert, ausztral vendegei voltak, de az iden meghiv a szedesre.Olyankor nehany nyilt napot tart, barki mehet, annyit visz amennyit leszed.Szoval kivancsian varom, kapok e meghivot.
Lementem setalni az esoben, csendes most, tegnap leszakadt az eg, mara megszelidult.Mintha az eso is szomoru lenne kisse, hisz oly gyorsan mulik minden..tegnap mar iskolai felszereleseket lattam az aruhazban.