Wednesday, August 14, 2019

augusztusi kert...

 Odatettem a sos vizet forrni, kozben legyalultam a tokot, majd a vizben azo uborkakat keszitettem az uvegbe.A kezemben vannak a mozdulatai, idonkent kivulrol figyelem magam, es kozben Ot latom.Benne van minden surges forgasomban.Anyu.

Valahogy egyszerre keszul el minden, a fozelek sok kaporral, az uborka mehet ki a Napra.
A kutyalanyok osszevesztek az uj hazikon, ez kisebb, mint az elozo.Abban harman is elfernek, ez meg olyan egyszemelyes.Misszi el is foglalta aztan elment valahova addig Bambi telepedett be..majd visszajott es ugatni kezdett..gondolom azt mondta ez az ove..Bambit abszolut nem erdekelte.Komoly hangzavar alakult ki.Mar latom, hogy ebbol megegyet kell venni.B.nak mikor elmeseltem, nevetve mondta, hogy azon ugyanigy fognak vitatkozni..meglatjuk:)


Neptelenek az utcak, a szunet latvanyosan jelentkezik mindenutt.Ma nehany elszaradt viragot szedtem ossze, a verzo sziv levelei is elsargultak..mindig ez az elsok egyike, aki tavozik.A csillagaszati nyar meg egy eros honap, nem bucsuztatom meg..es hatha lesz indian nyar is, tavaly elmaradt.Tavaly rengeteg eso esett.Hatra van meg a tovishomok szuret, a haz tonal, a lovagi torna..miert ilyen fontos ez most, magam sem tudom..es hatra van a nyaralo.,,amibol csak villamlatogatas lesz megint, nem baj,csak lathassam:)


Elozo este egy majd 10 eves filmet neztem, cime: Last night.., oriasi hatassal volt, csodalkoztam, hogy nem is hallottam rola..egyszeruen brilliansan intelligens.A kedvencem ugye a romantikus drama, a sok parbeszed, beszed..ez tokeletesen olyan volt.Ugy erzem meg meg fogom nezni, a sok dialogus miatt, neha a latvany elviszi az embert, nem vesz eszre mindent azonnal.
Aztan ma koran keltem, kedvem volt lent kavezni, kattintgatni nehany kepet az augusztusi kertbol..a hosszu telben jo lesz visszanezni.