Wednesday, June 5, 2019

a rózsa díj...

Megint napos delelott, megint esos delutan es megint este van.Meg csak fel 8 de mar olyan sotet telepedett a varosomra, ram, mintha az ejszakaban lennenk.Megteveszt, almosit, maga az eso mindig almosit , mintha nem aludnek eleget.
Ma a szomszed varosban jartam, az Ikeaban.Jo ideje nem voltam, talan egy eve is van, megkertem B.-t ha ismet azzal allnek elo hogy megyek, emlekeztessen, vagy csak szimplan beszeljen le rola.Tularazott rossz minosegu termekek raktara.Igen, igy foglalnam ossze.Valahogy eltunt a minoseg mindenhonnan.Nem vettem semmit,meg a fahejas tekercshez es a hot-doghoz sem volt kedvem, pedig nincs rossz hangulatom.Ma meg az esore sem nehezteltem:)Hazafele meg akartam nezni a japan cseresznyesort, de meglepetesemre az egesz partot epitkezes ovezi, nagy szakaszban a vizet is elfedtek igy.Akinek eddig topartra nezo haza, lakasa volt, most egy masik epulettombot nezhet majd.
Szeretek hazaerkezni, megerkezni.Amikor befordulok, a saroktol a harmadik haz kertje a mienk.Ha nem tul hosszu idore megyek el, nem munka csak kiruccanas a mini kertem, ami a tornacrol nyilik nyitva hagyom a kutyaknak.Ott szoktak napozni es varni engem.Meg csak eppen befordulok, de mar hallom is a Kisasszony hangjat.Megismer, nem tudom mibol hogyan de megismer es azonnal beszelni kezd.Egyedul o.Beallok, kiszallok kaput zarni, csomagtartobol kivenni amit hoztam, addig o mondja lankadatlanul..en meg folszolok..hello misszi..ezt tobbszor megismetlem, amire eros valaszok jonnek tole.Ez minden nap igy van, ha nyitva marad az ajto, ha nem megyek el egesz napszakra.Kinyitom az ajtot, harman rohannak le ha Csilikem nincs velem.Bambi szinte kibujik a borebol ugy repes, Misszi mondja a magaet..kell nekik kb 3 perc, amig elhiszik, hogy itthon vagyok.
Elkeszultem a rozsa dijjal, mert iden a rozsa a kedvencem, plane a rozsafa.Egy kupabol probaltam rozsat rajzolni ket fullel..a szinezes nem lett wow, de igy marad..az ember a tokeletlensegevel egyutt tokeletes:) Folteszem a sarokba, minden kertepito emberket megajandekozok vele, el is lehet vinni, magadnal kitenni de nem kenyszer.Nalam soha semmi nem az.