Thursday, June 27, 2019

levendulafa...

 Reggel ugy ebredtem mintha alvas kozben valaki hipnotizalt volna, vegig azt ismetelgette a fulembe: meg kell venned a levendulat.Nem is csodalkoztam tehat, hogy 9 ora 5  perckor ott voltam, nem is lattam mast csak a levendulat, kettot felvettem , fizettem es eljottem.
A visszapillantomban a viragokat lattam csak, mintha levendulamezo lenne mogottem , es az illat is  parosult hozza.Csak itthon keso delutan olvastam el a cimket, levendulafa.Nem tudtam, hogy van ilyen.Szoval nagyon szep .
Ugy dontottem mar nem teszek fogadalmat, lehetne rosszabb szokasom is annal, hogy viragot veszek allandoan.
Ettem egy szelet vajaskenyeret szegedi pick szalamival, paradicsom, paprika.Ezt csak azert irom le, mert a kutyaknak kellett adni a vajaskenyerbol egy egy falatot.B. azt mondja igy is kotodni akarnak velem, nem mintha nem lennenk osszekotodve, imadnak mindharman..mert en is oket:)


*vegul mindkettot felhoztam a  minikertbe