Monday, July 23, 2018

napjaim...


Vasarnap
Ultem a kocsiban, neztem korul magamon, a korhaz bejaratanal hompolyogtek az emberek, ki be.Egyszerre volt ralatasom a bejaratra, az emergencyre , a felvetelre, ahol folyamatosan erkeztek a mentok.Mindjart balra 3 hely biztositva van ha valaki fel akar venni valakit.Itt negyedorara leallhat.Ott parkolt egy kisbusz, az oldalara festve  1 szervdonor akar 8 eletet is menthet.Megakadtam .Egyszer engem is erosen nyomas ala helyeztek, irjak ala, legyek donor.Gondolkoznom kell ezen, mondtam, nem beszelve arrol, hogy ez valami olyan, amit elobb a csaladdal is illik megbeszelni, szerintem.Nem lettem donor, a mi vallasunk nem egyezik a szervatultetessel. Tegnap azon morfondiroztam vajon a lelek, a lelkunk hol lakik bennunk.Mondjuk ha a szivunkben, mi van egy balasetnel, ala vagyok irva donornak, a szivem kiveszik, valakibe atultetik, en meghaltam, a testem legalabbis, de a szivem valaki masban el, es ha ott lakik a lelkem akkor az is..akkor az most kinek a lelke?mi lesz, ha o hal meg? az en lelkem fogja kilehelni? es mi lesz akkor velem? Masnak adtam a  szivem megis lelketlen maradok? kelloen lefarasztottam magam, belefert az idombe.
Tegnap(vasarnap) hajnalban kimentunk a Niagarahoz, szakadt az eso, de en mar csak ilyen kergult maradok.Vizeses es eso nem tul tavoli egymastol, nem tartott vissza.Osszesen heten voltunk , ebbol ketto takarito.En ilyenkor szeretem, amikor neptelen meg.Megallhatok mindjart mellette, kattintok nehanyat es szamomra ennyi.Mar nem erint meg a tobbi resze.Az ugynevezett masik oldal, ahol tobb bank automat is el lehetne kolteni:) Viszonylag koran hazaertunk, hozzafogtam vasarnapi ebedet fozni, amikor csorgott a telefon.A. hivott, hazavinnem e a korhazbol..a facan levest mar bezoldsegeltem, egeszen lassura vettem, gyongyozzon, es mondtam igen, jovok hamarosan.Bealltam, csorogtem , hogy itt vagyok, mert nagyon esett az eso..A. kijott felpakolva a cuccaival, leallitottam a kocsit,hogy segitek...aztan kicsit meg elorebb akartam gurulni, de a kocsi tobbe nem indult be..ugyanaz az erintkezesi problema, ami telen volt..a nemetek felmenoire gopndoltam, de a kocsi akkor sem indult be.Hazatelefonaltam, a ferjem vontatot szerzett, fel ora mulva jon.Jo, kibirom, de a leveshez onts meg 2 bogre vizet igy.Negyedora mulva telefon, a vontato torolte, megadott valaki mast, hivja ot..a valaki negyvenot perc mulva jon..ok, mi mast tehetek..kozben A-nak taxi, azzal ment haza, mert tul gyenge volt, hogy velem egyutt varjon.Felhivtam ot is, megerkezett e , igen szerencsesen , le is fekudt.Kb egy ora mulva, kozben a ferjemmel beszelgettunk, Csili aludt mellettem, mondom hivja vissza jon e a vontatos..ismet negyevnot perc es itt van..vegul harom ora varakozas utan megerkezett, a hazunk elott en kiszalltam Csilivel, a ferjem beszallt, elvittek a szerelohoz. En lezuhanyoztam, befejeztem az ebedet..mar delutan 2 mult.Harom utan jott haza a ferjem, a szerelo csak ma nezi meg. O is zuhanyozott, kozben talaltam.

Csutortokon vasaroltam be, majd penteken amig egyedul voltam elkeszitettem, de a kisordog mar reg belem feszkelte magat.Nem szolok milyen alkalom van, ha emlekszik akkor eloveszem a hust.Ha nem, nem.
Amig kritikus allpotban van az ember,abban mindent megfogad , csak ujbol lehessen alkalom, lehetoseg, esely.Megfogadja soha tobbe semmi rossz, semmi negativ..aztan telnek a hetek, honapok, a felhok elvonulnak a fejunk folul, minden visszaall normalba, meg en is.A hulye kis jataekaimmal, ha olyan, a sertodeseimmel.Ahogy irtam is, tudok haragudni.Pentek este meg a lanymadar kikeszitett, az egyik jatekaba belegabalyodott, a szarnyara, a nyakara, mejdnem felakasztotta magat..a fiu vircsogott orulten..lehet ez valami jel, megsem boldogok?:) igyekeztem ovatosan, gyorsan kiszabaditani, de felelmeben ossze vissza csipte a kezem..majd eleg megviselten ult , a fiutol tavol..masnap reggel mar nyoma sem volt semminek.Szorosan kozel ultek, csokoloztak eppen.


Szombat reggel kimentunk a partra, seta, bicaj, kinek mi..visszafele beugrott a ferjem vasarolni, en kint vartam..gerberas viragcsokrot kaptam:) a gerberat kihangsulyozta , vart...nem szoltam, az ajkaim szinte preseltem egymasra.Kesobb itthon all, nez, majd megkerdezi eleg nyomatekosan, mit kap ma ebedre.Tudtam minek szol a  kerdes, de akartam, hogy mondja ki, az o szajabol jojjon.De nem jott.Kesobb igy irtam a naplomba.
"Latom a szomorusagot, a szomorusagom, a szomorusagunk a szemeben.Mindketten ugyanabba, ugyanakkor, ugyanazert csalodtunk...Egymasban.En benne, O bennem, csak O meg akkor nem tudta."
Kesobb visszamentunk a partra ugy, mint minden egyeb mas hetvegen, vagy mas napon..nem ereztettunk semmit egymassal.Este egyutt beszelgettunk hosszan, filmeztunk, kozben megbeszeltuk.

Hetfo: ma osszegeztem az egeszet, az elmult napokat...vegulis keszultem, de nem szoltam, viragot is kaptam, gerberasat, a husbol vasarnap ettunk...tudta , vegul kimondta...csak nekem megkesett volt, nem egeszen egy napot kesett...valami elmult bennem megint.Persze tudjuk az erzelmek ujratermelodnek, en tullepek, felejtek, bocsajtok..es talan ismet lelkesedek:)