Sunday, October 19, 2014

18.,19...hulló levelek Holdja


Minden valtozik. Itt az ideje, hogy megallapitsuk jo termesunk volt, és ideje, hogy felkeszuljunk  a telre. Az erdo pelerinek ommagukban   szepsegesek,  leveleik csillogok, mint egy csaszari kontos ekszerei. Ahogy a termeszetben, kezdunk tobb idot tolteni sajat feszkunkben, es tobb idot forditani a kreativ dolgainkra,melyeket mar nyaron felretettunk a nyugodtabb napokra. Ezek azok a dolgok, melyekre az emberek tobbsege gondol ebben az idoszakban. Október a hullo levelek Holdja.


Keszulunk a telre mi is, meg most itt a joidoben.Tegnap a ferjem a kocsimat vitte szervizbe, uj fekpofakat, teligumit kapott, ablaktorlom feltoltotte.A szervizben a szerelo indian ferfi (native american), azt mondta nem lesz hosszu a  telunk .Hideg lesz, de nem hosszu.Megfigyelheto ez a mokusok gyujtogetesebol is...hat nem tudom, en azt latom, amit kiteszek eltunik.
En az udvaron rendezgettem , sok tennivalo nincs, kulonosen, hogy betonozott.Csak a szomszed udvarbol athajlo agakrol lehullo levelek adnak keves munkat.
Lolanak ma reggel 10-kor volt idopontja a szalonba, a hidegben mar nem viszem, mert nagyon fazos.Az idopontot en csinaltam, en szoktam vinni, hozni..de aztan a ferjem vitte el, B. hozta haza, es ekkora kiborulasa meg nem volt .Megzavarta, hogy nem en vittem-hoztam, es amikor hazajott alig tudtam megnyugtatni, annyira sirt, sokaig.Hiaba volt a csaladi teamwork, nem vigasztalta es nem ertette, mert akarhogy is van , O az en kutyam.
Megneztuk a Legend of the fall c.filmet, mert ebben a honapban eszembe jut.A filmben hangzik el a Moon of the falling leaves, ami nekem eddig elkerulte a figyelmem.Nem is ertem hogy tortent.Most viszont meghallottam , kerestem is  hozza illo fotot.

Eppen olyan szep, mint maga a kifejezes.