Saturday, August 27, 2011

körhinta...


...azt hiszem a kislanyban eloszor akkor mozdul meg a No, a nagybetus NO, amikor az eletkorat folfele kerekiti, sot ha valaki 1-2 evvel tobbnek nezi, szinte ropkod a boldogsagtol.De az is lehet csak en eltem igy meg:)

...pulzus novelo pillanat volt, minden masodpercere emlekszem.Volt egy fiu, es persze volt egy lany(en), a szomszed iskolaval sok sportesemenyt rendeztunk egyutt.O volt a legjobb kezilabdas, es a legjobbkepu, az osszes lany szerelmes volt bele.Most csak fiuk jatszottak, mi lanyok ulhettunk a palya szelen, kis padszeru hosszu oszlopok voltak, es ott ulve, labunk logatva gyonyorkodhettunk.Minden lany a 10-es jatekost leste es sohajtozott, amikor jatek elott setalt nyugodtan, kenyelmesen es a farmerdzsdekijet ram bizta, vigyazzak ra.Akkor azzal voltam elfoglalva, hogy rendesen vigyazzam, ugy fogtam, mintha gyemantbol(erteket tekintve), es valami nagyon torekeny anyagbol lenne.Es kihuzott, egyenes derekkal, buszken, mert tudtam, hogy utana is odajon hozzam...ma mar mosolygok visszatekintve, mert az osszes lany engem irigyelt akkor, es en idot sem hagytam magamnak korulnezni:)12-13 eves lany lelke meg nem keszult fol rafineriakra, trukkokre, pukkasztasra...

Bucsu volt nyaranta, atfedte az egesz nyarat, a hangosan uvolto hangszorokbol jott a divatos slager, hogy tudatositsa a bucsu meg tart, csalogatott minduntalan.Ket baratnommel setaltam a vasar teren.Egyik oldalon szabalyosan, sorrendben sorakoztak a cellovoldek, majd a hintak, korhintak szabalyosan elhelyezve, hullmavasut es orias kerek is volt.Odebb az arusok satrai huzodtak ossze vissza kacskaringozva , mint egy maze(nem jutott eszembe a magyar neve, de mar megvan: labirintus) Igy keringtunk, neztuk a mezeskalacs sziveket, amikor hirtelen meglattam, es mar csak Ot lattam, a szemet, a hajat, a termetet, legjobbkepunek lattam akkor is.Jott felem, kozel ert, amikor hintazni hivott.Baratnoktol el sem koszontem ugy megbabonazott, mosollyal bolintottam es mar mentunk is.
A korhinta amikor elindult , fogta az en ulesem lancat , mar teljes korben , teljes ivvel ropultunk, amikor lattam a szemeben, hogy pajkossagra keszul, dobalni kezdett, en meg visitottam, olyan felek, de dobjal meg, mert neked barmit szabad visitas volt ez.Megis kiszurta, hogy felos is, es amikor legkozelebb hozza kozel lendultem, megfogta a lancot, es a kezem utan nyult.A legnagyobb termeszeteseggel simult kezem a kezebe.Ugy ereztem en vagyok a legboldogabb lany a bucsuban, es en is voltam.


Rank sotetedett, nem csak a hinta , az ido is ropult velunk, es mar csak azt vettem eszre , hogy a hazunk elott allunk es jo lenne, ha soha nem erne veget ez a nap, ez a pillanat, amiben vagyunk ketten.Egyszerre hajoltunk, feluton talalkozott az ajkunk, szep, szegyenlos puszi volt, olyan, amilyennek a legelsonek illik lenni... Akkor osszel lettem 13 eves, O 14.

*az evente ismetlodo barack fesztival van felenk, siettem, mert szokott lenni korhinta es orias kerek is, fotozni szerettem volna.Sajnos az iden nincs.

**Kulon koszonom Evanak(Éva blogja), aki a Bucsu bejegyzesevel ezt az egeszet felidezte bennem, es bar egyszer emlitettem mar egy beirasomban a fiut, de nem ilyen megkozelitessel.

*** Kulon koszonom V.L.-nak , akirol sajnos semmit nem tudok, hogy ilyen szepen szerettunk, segitett megmutatni, hogy a szerelem, ami csak egy pillanat muve, de egy eleten at tart, elkiser, mindent meghataroz.

****Kulon sajnalom azokat a kis kamaszokat, akiknek ez az ismerkedesi mechanizmus a gepes vilag miatt, netan kimarad...