Monday, January 3, 2011

Napoleon szindroma...

Tavaly osszel irtam a kis yorkshire terrier szorgombocokrol, azota Teddy es pamacs nagyon helyes par lett, es majdnem a jobb tenyeremme nottek. Ha tehetem jonnek velem, ha itthon vagyok es eppen nem csinalok semmit, Teddy azonnal az olembe telepszik, es stipi-stopi az o helye, pamacsot veszettul elkergeti, arra sem hajlando, hogy megossza.Pedig elfernenek, mert Teddy most 75 dkg:) A meretehez, sulyahoz kepest fenemod harcias, es ha este a parom kesobb jon a haloszobaba, hat bizony bevallotta, hogy elore mondja suttogva a nevet, hogy ne tamadja meg:D vagyis fel Tole, a 75 dekatol:)en meg nyugodtan alszom, mint aki tudja, hogy micsoda vedelem alatt van. Az unnepek alatt vendegeink voltak termeszetesen, es valaki megjegyezte, hogy Teddynek Napoleon szindromaja van, ami azt jelenti, hogy kismeretehez kepest borzasztoan agressziv es barmilyen meretu, nagysagu elelolennyel szemben.Napoleon is eleg kis meretu volt es ahhoz kepest hatalmas vezer, innen ered a megnevezes. Nekem ez annyira tetszik, hogy ha nem tanultak volna meg a nevuket, most Teddy Napoleon lenne es pamacs Dzsozefin:) Helyette ramasoltam egy Napoelon sapkat, ahogy lopkodott a farol, nem felt akkor sem semmitol, meg az en haragomtol sem, pedig az eleg veszelyes.Kepes vagyok nem szolni hozzajuk, es abba ugye belebetegszenek., hat meg en:)

* eletemben eloszor hallottam errol a betegsegrol, ami mas neven alacsony ember/ferfi betegseg, a magassag hianyat az agressziv viselkedessel igyekszenek potolni, es barmilyen sokkal nagyobb meretu egyennel szembeszall.Gyakorlatilag a hianyzo 20-25 cm, a szajukon jon ki, en szerintem:)