Wednesday, May 19, 2010

zöld-álom



Almomban a tulipanokat neztem folulrol, a kertemben, mintha repulobol neznem, felfedeztem nehany bimbot, es csodalkoztam, hogy meg nem nyilt ki, mert az osszes tobbi mar elviragzott, a levelek is elsargultak, kozelebb hajoltam, sulytalanul fejjel lefele a labam logott a levegoben folfele, es a zold bimbo, ami eppen olyan szinu volt, mint a levele, barsonyos zold, a szemem elott kezdett kinyilni, egyre gyorsabban es nem tulipan, hanem rozsa lett, zold rozsa.Utana felebredtem.

Vannak szep almaim es furcsak, rémeket nem szoktam.Ennek az almomnak nyitok egy furcsan szep kategoriat, es abba helyezem.Nem tudom leirni, mennyire szep volt. Nehany eve egy ruhaval almodtam, a legszebb zold szinu ruha volt a zold fotelomra dobva.Kerestem sokaig, nem talaltam nem hasonlot, megkozelitot sem, egeszen a mult hetig.A szine es a szabasa ugyanaz , mint az alombeli, csak az anyaga nem . Nagyon sokszor almodtam mar meg, amivel kesobb az utam keresztezodni fog..ez a zold rozsa, ez olyan, amire worth waiting for...