Friday, October 12, 2018

születésnapomra...


Amikor a moziban megjelent ,akkor lattam eloszor  az Interstellart, most megneztem ujbol.Tul sok informacio volt eloszor, tul nagy anyag legalabbis nekem.
Csak most jottem ra, Coopert a szeretet hozta vissza a lanyahoz..a szeretet ereje, mely kitartott mindket fel reszerol.Ritka az ilyen minden idot kibiro, minden erzelmet megdolgozo  , ilyen timeless szeretet.Meg akkor is ha szulo gyermek kapcsolatban ez nem is lehet kerdes, a feltetel nelkuli szeretes.
Magamra vetitve mi jo nehanyszor visszamentunk, bennunk is megvolt az a mindent megdolgozo, megis tulelo nagysag, de azt hiszem egyoldalu volt.
Mi valamiert mindig visszajottunk, aztan itt maradtunk.Valami eltorik, ha csak az egyik fel akarja.Pont abban az egyben torik el, aki annyira akarja.
Aztan elegansan arrebb all, es tobbe nem utazik.Van ami nem orok, nem timeless.

Azt gondolom minden ember egy belepot kap, amikor megszuletik, ami persze nem a kezeben van, magaban a szemelyeben rejlik, oda epult be.
Olyan ez is , mint az intelligencia..a lexikalis tudas onmagaban nem eleg, kell hozza  a szuletett ,kulonben  nem tudja hogy banjon vele.Hiaba a jo belepo, ha nincs jol hasznalva, banva vele.Ha viszont jol bannak vele, az oromszerzes hatartalan lesz.
B. amikor 5 eves volt , eppen Bp-en voltunk, kapott ajandekba 500 Ft.-t.Mivel en addig soha nem adtam neki penzt, igazan nem tudta mit kezdjen vele.Mentem vasarolni, mondtam neki hozza magaval a penzet, o is vasarolhat, barmit amit szeretne, de nezze meg az arakat, fontos, hogy abbol kijojjon.Egyfele tanitas a meddig nyujtozzunk az eletben is.
Meglatott a polcon egy milkacsokis dobozt, apro sziv alaku pralinekkal..499 Ft volt.Azt valasztotta es nem magtanak, nekem...hiaba eroskodtem, hogy hiszen az ove, maganak vehet akarmit..nem o csak ehhez ragaszkodott es nekem. Ilyen es hasonlo belepoi nyilvanultak meg ahogy cseperedett.
Mar nem is volt meglepo a szuletesnapi ajandek, mar nem is probalom lebeszelni, mert magamrol tudom, kapni jo, de adni annal inkabb.:)