Sunday, October 21, 2018

szómenésem volt...

 Valahogy nem olyan ez az oktober, mint szokott lenni, szinte minden nap masmilyen idojaras van.Ma pl -1 volt reggel, tegnap +7, holnap ismet valami pluszos lesz.Nincs az a maskor ragyogo napsuteses , meg ha hideg is, de vakito szinek kiabalnanak a fenyben.Most ez elmarad, mikozben szep lassan ki is megyunk a honapbol.Na jo, annyira nem lassan.

Tehat reggel a minusz egyben lementunk Csilikemmel a kezemben, o fazik mar, mondhatom gyonyoru latvany fogadott.A tegnap elduggatott viraghagymak(80db) mind kikaparva, szetszorva a homok tetejen..a puderozott homok tetejen.Nem kaptam levegot, kisebb sokkba kerulve csak alltam es neztem.A mokusok nem lehettek, figyeltem oket ma napkozben is..ez valami ejjeli latogato muve volt.Meg az is lehet lesben leszek ma..a dehogy.B. szerint rejtsek el kamerat:D  mondtam neki, hogy gondolkodom rajta.
Egyedul voltam a hetvegeben, a fiuk vadaszni  eszakon.En boldogan maradtam, neha kellenek ezek a magam akarta maganyok.Eloszor terveket szottem majd mit fogok csinalni, de ugyis tudtam szombat reggeltol minden a rogtonzesrol fog szolni.Ez altalaban ugy zajlik, hogy pl felhiv valaki, akkor leragadok, majd a mondottakkal kapcsolatban kezdek bele valamibe...es igy valtakozik az egesz..takaritottam, bicajozni mentem, olvastam, ismet hosszu telefon..kerteztem, falevelet szedtem ket zsakkal.Nincs is fank, megis rengeteg falevelunk van.Megint vissza fogom metszeni az orgonakat, sokat erosodtek..a ribizlit is, kivancsi vagyok tavasszal visszaternek e.


Uj projectot talaltam ki, a tornacon viragoskert..csak en neveztem el tornacnak:D ragaszkodvan igy is valami regihez...szoval B. javasolta , eloszor ott ultessem el a viraghagymakat , aztan ha megerosodnek kiviszem.
Neztem otleteket...majd megrajzolom, aztan merek, festek, beszerzek, rendezkedek.Igen, mar kellett ez  az uj project.


Ez a tok a mokusok muve...

Meg nem is irtam le, a mozaikom reg megerkezett Velencebol, eppen olyan, amilyennek mutattak..nagyon elegedett vagyok vele, csak van egy nagy problemam..sehol nem talalunk olyan vagofogot, ami a marvanyt szepen elvagja...mar mindenki keresi nekem, vettunk 4 felet, egyik sem jo.A darabok ugyanis tul kicsik es ha vagom szetporlik...valojaban a szuletesnapomra vettem a piros pipacsot, ugy kepzeltem elkszulok vele, hiszen nem nagy meret  es megis elakadtam mindjart az elejen.Most felretettem, majd egyszer biztos meglesz a megoldas.


Talan nehez elhinni , de borzasztoan zart vagyok..tizedik eve irom a blogom, soha nem mondtam el senkinek a szuk csaladomon kivul..most a bankban az egyik lanynak ,Lisa a neve, kisse baratkozunk....neki emlitettem annyit, hogy neha irok  es javasoltak mar, hogy irjak valamit, amit kiadok...en ezen mindig nevetek, mert napjainkban mar mindenki ir, ki maga, ki ghostiroval, es ugyan kit erdekelne az en konyvem..de tenyleg..azt mondja Lisa, engem erdekelne  Agnes, meg leforditva is, pedig tudom ugy veszit az eredetisegebol..ettol ugy meghatodtam, hogy most ismet elnemultam...


Kokuszos csokot sutottem kedvessegbol...rogton elfogyott, aztan csinaltam ujabb adagot..az is elfogyott, befutott egy ket emberke..uj adagnal mar ugy voltam, mint Monika a Jobaratokban, amikor udvozlo kekszet akasztott ki es a vegen doromboltek a lakok , hogy hol az ujabb adag:D