Wednesday, October 31, 2018

Bambi...


Az elmult napokban utaztam/utaztunk..orszagok kozott, nyelvekben, evszakokban , idoben, es talan kis tortenelemben is.Atmentunk az allamokba, majd vissza a francia tartomanyba, a nyaraloba, onnan Montrealba, ahonnan eggyel tobben jottunk haza:)
Rola szol...


A nonek texteltem:egy orat kesunk  a havazas miatt, a haz elott racsorgok, ha ott leszunk....amikor kijott es meglattam , O minden volt , ami en nem, nem  csak most, de soha...tetovalas egesz felkart boritoan, szivarvanyszinu haj, bronzos bor....beszelt nevetett  gesztikulalt, eros francia akcentussal beszelt..mint meselte Calgaryban elt egy ideig, ott szedte fel az angolt..igyekeztem a francia nem eros tudasom fitogtatni, ertekelte is.Beszed kozben a hazba erkeztunk, a haloszoba csak resnyire volt nyitva ahogy elhaladtunk, ami eleg volt ahhoz , hogy megpillantsam az agya folott logo  hatalmas alomcsapdat..Magamban mosolyogtam, nekem is volt, es en meg indian sem vagyok,reszben sem, mint O.

Ahogy ment elottem beszelve,. nevetve..az alomcsapda, az indian no ..egy pillanatra nem ertettem hogy kerultemn ebbe a vilagba..mintha a gyermekkorom ismetlodne, de nem a moziban nezem az indianos filmet, en is szereplo vagyok ebben a modern feldolgozasban..kozben meg Karl May forog a sirjaban..az O tortenete izgalmasabb, erdekesebb volt belatom..ennek ellenere vartam hogy majd elolep valahonnan Winnetou , az apacs indian..ujabb osszefugges az Appalache hegyseg kozeleben vagyunk..megraztam a fejem, jojjek vissza  a maba..a szuterenba vezetett be, ahol berendezte a kutyakat..egy Csili tokeletes masa es egy zsemleszinu anyakutya, Popcorn nevvel szaladt elem..ugy udvozoltek, mintha reg ismernenk egymast..ok voltak a szulok...aztan tovabb tekintve a hatterben, ott volt elottem a ket kicsi...kb 90 dekasak egyenkent..nez ram egy  kis suta,, taknyos is, hatalmas ozike szemu kislany csivava...a foton a fiu volt, tevedes tortent, o a szep...a kislany nem az a klasszikus szepseg es hat nem is tudom, nehez a dontes, hiszen Csili a maga nemeben gyonyoru..de mar a fejemben meg is  szuletett a neve..Bambi..mondtam ki..es ha mar neve van, jonnie kell haza, velem..kisero csomagot kap, kis takaro, ennivalo , jatek..ismeros szagokkal.
A kocsiban eleinte zizi, mi hatul ulunk ketten..sokat feszkelodik, majd bebujik mellettem a kardiganom ala es elalszik..egeszen hazaig.
A hangulat maradt velem, illik a mai Halloween estebe...


* az elso foton a fiu testvere van, a hirdetesben ot lattuk meg
az also ket foto mar itthon, en keszitett ruhaban es o a kislany:BAMBI:)