Wednesday, October 17, 2018

a régi új ...


Pontosan egy honapja voltam utoljara az aruhazban, abban , ahova hetente beneztem.Nem is mindig vasarlasi szandekkal, csak ugy, korulnezni.Tudjak a nevem, meg a kutyamet is.
Szeptember 27-en jegyeztem le az elhatarozasom, de mar azt megelozve nem jartam ott.Aztan szeptember 30-an meg egy utolso ingerrel rendeltem egy szoknyat online, ami november vegen fog megerkezni.Az online vasarlas az neha olyan , mintha nem is tortent volna meg, olyan sokara erkezik a  termek vagy aru vagy minek is nevezzem.
Eleg jol viselem a nem latogatast, pedig naponta ott megyek el az aruhaz mellett, tobbszor is.Van valami forditott pszichologiaja ennek a sajat elhatarozasnak..mintha azt mondanam magamnak, na ugyse birod ki ..es en meg bizonyitom magamnak, hogy de igen.Harc onmagammal:) erdekes felhozatal.Kb olyan, mint amikor egy problemara maga a problema a megoldas.
mas/
Van szep es jo resze is ennek a harcnak..elovettem elzart ruhakat, kimostam, frissitettem, es most orvendezek ennek a ket felsonek..bluz vagy tunika mindketto...az egyik olyan igazi oszi szinekbol kevert, igazan szep, torekeny...a barna meg az okori romat vagy a gorogoket idezi, ott lattam hasonlo vonalu stilust.Evek ota ultek egy kontenerben, kisebb muanyag kontenerekben vannak..rairva bluz, szoknya, stb.
A szivacsokat is hasonloan rendszerezem:D a konyhaba kerul az uj szivacs, amivel kitorlok egy tanyert a maradekot ..ha kisse kopott lefokozom es megy a tornacra, a macska asztalat takaritom vele:D ha itt is bevegzi, kidobom.Errol a rendszerezesrol senki nem tud:)mindennel en sem dicsekszem:)
11 ora, ideje lefekudni...joejt nekunk:)