Thursday, August 31, 2017

Princess Diana...

 Valamiert azonnal kotodtem hozza, figyeltem az eletet vegig.Talan mert hasonlo korosztaly, ha idosebb volt is nehany evvel, de O volt a Hercegno, a minden kislany fejeben keringo hercegnos mesekbol, O egy igazi, megfoghato volt.Az eskuvo, ami hetedhet orszagra szolt, a ruha, te jo eg a ruha, az elso hazaspari nyilvanos csok..izgultam Vele egyutt, mint baratnok szoktak megelni dolgokat ugy, mintha ok is ateltek volna.
Aztan jott a baba, majd olyannak , mint aki mindent eszrevesz lathato jelek voltak, hogy valami nincs rendben.Sokaig titkoltak, ha nehezen is, mig vegul interjut adott, O maga mondta el a banatat.Egyutt sirtam Vele.
Van aki szereti, mint en is..es van aki nem, ok persze lehordjak, mindennek elmondjak.
En csak lattam egy 19 eves, esetlen, pirulos, tiszta lanyt, akit becsaptak..mert a kesobbi Camilla Parkeres eskuvo engem igazolt. Milyen borzaszto az, amikor egy not elhagynak egy fiatalabbert , es milyen borzaszto lehetett, hogy ebben a meseben a gonosz mostoha nyert..mert ugye a mai mesek is kovetik a divatot, a jo nem feltetlenul nyeri el a jot..a jo meghal,mert utban van.
Ma a radioban a halalanak 20-ik evfordulojan beszeltek rola..a bemondok azt firtattak van e aki emlekszik arra , eppen mit csinalt akkor, amikor megtudta a hirt..en is emlekszem..a noveremnel ultem a nappaliban, beszelgettunk, kaveztunk..aztan kaptam egy hivast, ha a tv nincs bekapcsolva kapcsoljuk be..Vitray kozvetitett..megsirattam, noveremmel egyutt..sot meg most is el tudok morzsolni nehany cseppet.
Biraltak, mert szerette a szep ruhakat..egy hercegnot? komolyan esznel van aki leirja?
Mert szerelemre, szeretesre vagyott , es neha megkapta...hat nem mindannyian vagyunk ra?es nem mindannyan kergetjuk? Neki is csak egy elete volt, ahogyan en latom jo volt, es valoszinu nem hiba nelkuli, de legalabb arra torekedett, a jora.
Ma megtudtam, hogy Elton Jhon aki a temetesere irta at egy dalat, azota egyszer sem jatszotta ujra..ha a Hercegno fiai megkernek, lejatszana, de o magatol soha nem fogja.
Azt is megtudtam, hogy kedvenc viraga a feher rozsa volt..a feher kozospontunk, jazmint szedtem a kertembol az emlekere, a tiszteletere..