Wednesday, August 23, 2017

3nap/ 3...



 Nos vege, letelt a harom nap koplalas..a mai volt a legnehezebb, ami persze varhato volt joelore.
Szinte csak araszoltam a mai napban.Delelott 10 korul arrol almodoztam melyik etel milyen izu:)
Mit erzek ragas kozben, majd az eves vegen.
Ma mar ereztem, hogy fogy az energiam.
Megmertem vernyomasom, pulzusom, minimalisat valtozott.
BP:131/78
pulzus:76
Ketto utan jottem haza, bevasarolva, unnepi vacsorat keszitettem, magamnak.Megunnepeltem magam.
Csirkemellbol borsos tokany, salata es langostesztabol tallerokat sutottem.Direkt sokaig, hogy 6 elott ne keszuljek el.
Elotte meg kreativkodtam kicsit, az itthoni irodasarok kapott egy magassarkus beultetett viragot.Egyedi.
Pont ultettem amikor hivott a ferjem..kerdezi mit csinalok..mondom egy tusarkumba viragot uletetek..klassz lehet mondja..mert ugye o ismer..mas meghokkenne az ilyenen.
Aztan megfurodtem, szepen feloltoztem es megvacsoraztam, nem sokat, mindenbol keveset.Nem szabad azonnal nekiesni ugyanis.
Most este 10 van, megyek a ferjem ele mindjart.
Varom a reggelt, amikor azzal kezdem a napot, hogy iszom egy cappuccinot..mert idonkent messze kell menni ahhoz, hogy kozelkeruljunk, meg egy melengeto itallal is:) joejt nekunk:)